![]() |
plannen oudejaarsavond
Wat ga jij doen met oudejaarsavond? wat zijn uw plannen? :)
|
Zorgen dat we op 2 januari een ferme kater hebben ;-)
|
deur dicht, kreeft eten en champagne drinken.
|
eten bij vrienden
stappen in Brussel |
Ik vier dit jaar Kerstavond en Oudejaar op mijn eentje en kijk dan meestal op "den Duits" naar een programma op den tellevies. Op den Duits omdat ze daar nog programma"s uitzenden waar hun eigenheid tot uiting komt. ze eijn daar (nog) niet beschaamd om voor hun identiteit uit te komen.
|
Slapen tiens. Al die heisa rond de jaarwisseling.
|
Naar mijn broer en om 5 na 12 naar mijn bed en nuchter,wat ik moet de 1 Januari om 07.00 uur beginnen werken :?
|
Uit eten in Hasselt en dan daarna daar ook op stap
|
Eerst iets eten uithalen hier in Leuven en dan op stap tot s'morgens, zoals de laatste jaren telkens het geval is geweest.
|
Eerlijk, wat denkt ge.
|
ik ga bij vrienden thuis vieren
|
pintje hier, pintje daar
een gelukkig nieuwjaar |
ik heb al zo ongeveer alles gedaan op ouwejaarsavond
en eigenlijk is het altijd een tegenvaller, wat je ook doet. het meest heugelijke dat ik ooit gedaan heb echter was in 2000: toen ben ik om 21uur in slaap gedonderd, dat gebeurt me het hele jaar nooit!! Volgende ochtend fris als een hoentje wakker. Had geen telefoonaansluiting toen dus dat kon lekker rustig gebeuren. Prima! Wou dat ik dit jaar wéér kon doen. |
Citaat:
1. Ga naar de apotheek en haal oordopjes en leg die op je nachtkastje ingeval wat idioten rond 21 uur al denken dat het vuurwerk moet worden afgeschoten. 2. Zoek je GSM. 3. Gevonden? Haal er de batterij uit. (zeker is zeker) 4. Zoek je vast telefoontoestel. 5. Gevonden? Trek alle mogelijke stekkertjes ervan uit de muur. (zeker is zeker) 6. Vraag je huisbaas hoe je best je deurbel tijdelijk kan uitzetten. 7. Zet je computer af. Slaap lekker :) PS: je kan drastischer te werk gaan, maar ik raad je aan het brandalarm niet uit te schakelen. |
Ikzelf moet naar familie... zo'n 90 km verderop. :(
Het is feest als BOB in zijn eentje op oudejaarsavond na een flinke maaltijd weer het halve land mag doorrijden naar huis. :( :( :( Eens thuis ga ik me wss wel een stuk in mijn wandelledematen zuipen. Zo erg kan het zijn. |
Frette, zuipe, poepe
|
We halen oud en nieuw niet, er komt een meteoor aan......8O
|
Citaat:
Ik moet naar piepel toe, enfin dat denk ik toch. Gedoe. :roll: |
eten, drinken, ontbijten, naar huis proberen fietsen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be