![]() |
Flahaut noemt De Crem een klootzak
Citaat:
Citaat:
Dit zal nogal een leuke regering worden. |
Citaat:
Benieuwd welke budgettaire mijnenvelden "bomber Decrem" nog zal moeten overvliegen binnen dat departement We gaan nog verschieten welke uitgaven er boven water gaan komen die blijkbaar ook "militaire significantie" hadden volgens zijn voorganger :| |
In een circus moet de clown groot kabaal maken om niets. Anders valt hij niet op.
|
Citaat:
|
Ik vind dat ook, wat Flahaut zegt, van die con.
Zelf is hij meer un cochon, maar dat zullen we maar onbenadrukt laten. |
Citaat:
De ferme een clown die lacht en BDW die nu 2000 ueris aan de brt schenkt:oops: boerke swa minister van media:lol: toen de haan de eerste maal kraaide:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Alhoewel...doe maar voort...je laat de mensen nog denken dat het VB enkel bestaat uit marginalen. |
Citaat:
|
Citaat:
2. Niet akkoord! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zeg het ons: voor welke datum is de scheiding van België afgesproken:lol: :lol: |
Citaat:
Bon, ik ben er eigelijk wel mee opgezet dat ge wat opgelucht zijt. Mensen moeten gelukkig zijn, meer moet dat niet zijn, veel belangrijker dan een fatsoenlijke levensstandaard. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tussen couyon en con is er wel een groot verschil hé.
Con is onnozelaar.Couyon is klootzak of klotevent. Zeg nooit tegen een waal... petit con...,want dat is wel een zeer erg scheldwoord aan zijn adres. Is wel zo dat Flahaut le petit con is. |
Citaat:
Moest je nu echt doorhebben wat je typt vent.:-P |
:')
Het zit er al op. Ach ja, we zien wel wat ervan komt |
tja, flahaut kan het blijkbaar niet verkrpooen dat hij zijn postje kwijt is, en dan begint hij te schelden. hij is nu eenmaal een dictatoriaal figuur, zeker?
kvind het wel grappig dat hij daar in feite 8 jaar het ene schandaal na het andere uitgelokt heeft, en nu De Crem eens met iets constructiefs afkomt, beweert Flahaut plots dat dat zijn idee was... dan vraag ik mij af waarom hij dat één van zijn voorbije jaren niet doorgevoerd heeft... misschien had hij het te druk met op een vliegtuig zitten of met geld uit te delen aan zn vriendjes... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be