![]() |
2008 voorspoediger dan 2007???
Wat denk jij? Wordt 2008 op vele of op alle gebieden voorspoediger dan 2007? En waarom dan wel of niet?
|
Ik denk dat 2008 beter zal zijn dan 2007. Niet dat er veel verschil zal zijn maar ik denk toch dat het wat beter zal zijn. Gewoon een gevoel.
|
Ik gaan een knappe griet tegen komen,die mij ook knap vind :lol:
En duvelinneke:>:>:>:hug::hug::hug: |
Citaat:
Volgend jaar neem ik wel een jaarabonnement op De Lijn |
![]() |
Citaat:
Let's say: OMG...8O :| :| |
Ik denk dat 2008 voor mij persoonlijk een prachtig jaar wordt :cheer:
|
Please, Derk, verander je avatar eens. T chockeert me en t werkt op mn zenuwen.:-o :?
|
In mijn geval kan het (op persoonlijk vlak) alvast niet veel slechter dan 2007 worden, dus thumbs up!
:D |
Citaat:
ik denk eerlijk gezegd dat 2008 wel een beter jaar zal zijn. ik heb in elk geval goeie hoop vr 2008 !! moge 2008 een jaar worden waarin vele wensen in vervulling gaan !!!! veel geluk vr alle mensen van goeie wil !! |
En ook alle geluk aan de mensen van slechte en middelmatige wil.
(die worden systematisch over het hoofd gezien) |
Citaat:
middelmatige wil ? zolang het enkel goeds in houd, gaat ik akkoord. |
En wat met mensen die 23 uur per dag van slechte wil zijn, en 1 uur per dag van goeie wil? Wens je die dan één gelukzalig uur per dag toe?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
mr vermits er niet veel van je stelling te merken valt, heb ik er zo toch mijn twijfels over. mr niettemin, als je dat graag gelooft, mij nt gelaten, ieder het zijne niet waar ? |
Citaat:
En als iedereen altijd goed doet, of van goede wil is, ga je dan niet gewoon je standaarden hoger leggen, en tot de conclusie komen dat iedereen 'slechts' middelmatig is? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wie het kleine nt eert, is het grote nt waard. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be