Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Staatsinrichting (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Naast een goede gezondheid, onafhankelijk Vlaanderen als nieuwjaarswens voor 2008! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=99882)

kroa 23 december 2007 18:05

Naast een goede gezondheid, onafhankelijk Vlaanderen als nieuwjaarswens voor 2008!

Een mens mag blijven dromen, maar je weet maar nooit!
Politicologen voorspellen het mogelijke einde van België, een nieuwjaarswens, een onafhankelijk Vlaanderen in 2008!
Vlaanderen vrij!

duveltje382 23 december 2007 18:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kroa (Bericht 3166437)
Politicologen voorspellen het mogelijke einde van België, een nieuwjaarswens, een onafhankelijk Vlaanderen in 2008!
Vlaanderen vrij!

²

Geert C 23 december 2007 18:49

Een vrij Vlaanderen in een vrij België in een vrij Europa. :-)

Patriot! 25 december 2007 14:19

Als je wil kan ik je de nieuwjaarswensen van bepaalde forummers voor 2002,2003, 2004, 2005,... eens opsnorren hoor. Allemaal dezelfde: de wens voor een groooote staatshervorming of zelfs het einde van het Koninkrijk. ;)

Hashiwokakero 25 december 2007 14:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geert C (Bericht 3166588)
Een vrij Vlaanderen in een vrij België in een vrij Europa. :-)

Wat als een Vrij Vlaanderen niet mogelijk is in België? Wat als een Vrij België niet mogelijk is in Europa?;-)

Hashiwokakero 25 december 2007 14:22

Een buitenechtelijke relatie die eens zou lukken, daarmee zou ik al content zijn.

Cyrano 25 december 2007 16:54

Noyez Joëlle

kroa 1 januari 2008 09:38

Gelukkig Nieuwjaar iedereen,

en zoals ik al eerder zei, naast een goede gezondheid, wens ik jullie een onafhankelijk Vlaanderen dit jaar. Realistisch of niet, hoop doet leven!
We zullen wel zien wat er de komende weken, en vooral de week voor Pasen gebeurd!

the outlaw torn 1 januari 2008 09:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kroa (Bericht 3182285)

en zoals ik al eerder zei, naast een goede gezondheid, wens ik jullie een onafhankelijk Vlaanderen dit jaar. Realistisch of niet, hoop doet leven!
We zullen wel zien wat er de komende weken, en vooral de week voor Pasen gebeurd!

hetzelfde van mij, bij deze

elberto 1 januari 2008 10:15

gelukkig nieuwjaar allemaal en natuurlijk allemaal een onafhankelijk vlaanderen toegewenst!:-P

De schoofzak 1 januari 2008 10:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano (Bericht 3170269)
Noyez Joëlle

:lol:

We moeten inderdaad niet telkens hetzelfde wensen.
Daarom van mij: ik wens jullie allen een onafhankelijk Wallonië, staat in de Verenigde Staten van Europa, toe.

Brussel mag van mij blijven bestaan (op staatkundig vlak tenminste, in realiteit liefst wat evolueren vb. Vlaams in hun ocmw-ziekenhuizen ..) zoals het nu is: een grondgebied waar Wallonië en Vlaanderen deelbevoegdheden hebben, waar de restanten van de oude B. grondwet, taalwetten enz. blijven. Van ver vergelijkbaar met Vatikaan, Andorra, Liechtenstein of Monako, enfin, iets heel spesiaals maar daarom niet minderwaardig.

filosoof 1 januari 2008 10:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kroa (Bericht 3166437)
Vlaanderen vrij!

's raden? Teveel gezopen?

stab 1 januari 2008 11:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kroa (Bericht 3182285)

Een onafhankelijk Vlaanderen is zeker een realistische veronderstelling.
Wat de Noren , Slovaken en Montenegrijnen hebben gedaan, moeten we evengoed kunnen.
We moeten het wel willen , uiteraard.

Cunning linguist 1 januari 2008 11:21

Gelukkig Nieuwjaar allemaal!

Cunning linguist 1 januari 2008 11:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 3182315)
's raden? Teveel gezopen?

Weer eens een inhoudrijke forumbijdrage van een zelfverklaarde filosoof. Naar het schijnt, kom je vaker Einsteins, Caesars, Napoleons en dit soort figuren in gestichten tegen.

Cunning linguist 1 januari 2008 11:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 3170024)
Als je wil kan ik je de nieuwjaarswensen van bepaalde forummers voor 2002,2003, 2004, 2005,... eens opsnorren hoor. Allemaal dezelfde: de wens voor een groooote staatshervorming of zelfs het einde van het Koninkrijk. ;)

Nou en? Ook joden in alle uithoeken van de wereld bleven jaarlijks tegen elkaar zeggen "Volgend jaar in Jeruzalem" totdat deze wens werkelijkheid werd. Ook mijn moederland Oekraine werd onafhankelijk op een voor velen onverwacht moment, terwijl sommige Oekrainers hun hele leven deze wens hadden gekoesterd. De wens voor een onafhankelijk Vlaanderen heeft minstens net zo veel bestaansrecht en de recente ontwikkelingen hebben nogmaals bevestigd dat er een reele kans op een verwezenlijking bestaat in de nabije toekomst.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be