![]() |
Naast een goede gezondheid, onafhankelijk Vlaanderen als nieuwjaarswens voor 2008!
Een mens mag blijven dromen, maar je weet maar nooit!
Politicologen voorspellen het mogelijke einde van België, een nieuwjaarswens, een onafhankelijk Vlaanderen in 2008! Vlaanderen vrij! |
Citaat:
² |
Een vrij Vlaanderen in een vrij België in een vrij Europa. :-)
|
Als je wil kan ik je de nieuwjaarswensen van bepaalde forummers voor 2002,2003, 2004, 2005,... eens opsnorren hoor. Allemaal dezelfde: de wens voor een groooote staatshervorming of zelfs het einde van het Koninkrijk. ;)
|
Citaat:
|
Een buitenechtelijke relatie die eens zou lukken, daarmee zou ik al content zijn.
|
Noyez Joëlle
|
Gelukkig Nieuwjaar iedereen,
en zoals ik al eerder zei, naast een goede gezondheid, wens ik jullie een onafhankelijk Vlaanderen dit jaar. Realistisch of niet, hoop doet leven! We zullen wel zien wat er de komende weken, en vooral de week voor Pasen gebeurd! |
Citaat:
|
gelukkig nieuwjaar allemaal en natuurlijk allemaal een onafhankelijk vlaanderen toegewenst!:-P
|
Citaat:
We moeten inderdaad niet telkens hetzelfde wensen. Daarom van mij: ik wens jullie allen een onafhankelijk Wallonië, staat in de Verenigde Staten van Europa, toe. Brussel mag van mij blijven bestaan (op staatkundig vlak tenminste, in realiteit liefst wat evolueren vb. Vlaams in hun ocmw-ziekenhuizen ..) zoals het nu is: een grondgebied waar Wallonië en Vlaanderen deelbevoegdheden hebben, waar de restanten van de oude B. grondwet, taalwetten enz. blijven. Van ver vergelijkbaar met Vatikaan, Andorra, Liechtenstein of Monako, enfin, iets heel spesiaals maar daarom niet minderwaardig. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat de Noren , Slovaken en Montenegrijnen hebben gedaan, moeten we evengoed kunnen. We moeten het wel willen , uiteraard. |
Gelukkig Nieuwjaar allemaal!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be