![]() |
Wie vindt het snelst een lief?
Van welke politieke strekking moet je zijn om het vlugst een lief te vinden?
|
Me dunkt dat daar geen strekking op staat. Gewoon jezelf zijn en liefst een beetje lief zijn.
|
:cheer: fakbar Letteren :cheer:
|
Citaat:
|
"flamigranten" :|
|
Citaat:
|
Sinds wanneer hangt liefde af van politieke voorkeur? Ik ben ooit uitgegaan met een Christen-democratisch meisje, ben ik daardoor een CD&V'er?
|
Citaat:
|
of op politics. be ;-)
|
De president van Frankrijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik maar denken dat Inge V een nonnetje was... :-D |
Vanmiddag beetje naar Ned TV gekeken en het ging over een film die zich afspeelt in Friesland.
Daarin werd gezegd dat communistische meisjes de mooiste zijn. |
liberale mannen liggen het best in de markt.
de meeste vrouwen zoeken een bezitterige man, die hen door die bezitterigheid ook beter zal beschermen (tegen verkrachters, aanranders en ander gespuis). ook een competitief ingestelde man die bijgevolg hard werkt en goed voor haar kan zorgen. een man die weinig empathie vertoont t.a.v de 'gemeenschap' en bijgevolg al zijn empathie aan zijn gezin te besteden heeft. vrouwen zoeken de krijger die hen zal beschermen. vrouwen willen beschermd en een beetje gedomineerd worden. rechtse/liberale mannen beantwoorden het best aan die behoefte. |
Citaat:
|
Links is dan weer ongelooflijk geliefd bij het hippe volkje :-)
|
Citaat:
:cheer: ik ben het hippe volkje :cheer: |
Citaat:
soms hippe snobjes, soms nouveaux riches... Geen idee wat het is in jouw geval ;-) |
En progressieven hebben het meest liefjes tegelijkertijd :-);-)
|
De leukste mannen die ik tegenkom zijn toch homo.
Zo ook laatst een leuke vent, een designer, uit JAPAN. Helaas zo homofiel als een deur. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be