![]() |
Beestenbeul Decroo
Net vernomen in een spelprogramma op TV: Herman Decroo dreinst er niet voor terug om levend gekookte aapjes te eten. Dan zijn ze volgens hem goed vers.
Moeten we dat zomaar tolereren dat dit soort mensen hier een machtsfunctie uitoefenen? Persoonlijk begin ik me als flammingante nu af te vragen wie hier echt geestesziek is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Belgicisten zijn gestoord, van de eerste tot de laatste, alleen is de enige al wat vriendelijker dan de andere.
|
Citaat:
|
Als Decroo zich als een brulaap gedraagt, beschouw ik hem als een kannibaal.
Nee, in een land dat beschaafd is en waar men ernstig nadenkt over rituele slachtingen, waar dierenwelzijnswetten gelden, is zo een opmerking van een voormalig eerste burger wel gepast? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En... vroeger dacht men ook dat Galilei was. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De Croo ziet er zelf als een ongekookte aap uit.
Met één verschil en dat is zijn Enorme Zelfingenomenheid. Gadverdamme wat heb ik een hekel aan die vent. Hij is mijn Hekel Nr 1 van de Belgische politieke figuren. Gewoon, vanwege het figuur. En ik vergis me niet vaak. Ik zou zo op de vuist gaan als ik een paar dagen met hem zou moeten vertoeven. Hoe die aap op de eerste rij ging zitten glunderen bij de Koning enzo. :roll: ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Hij liegt in een spelletje, hij liegt overal. Yo, Jaani! |
Citaat:
Tevens schept hij ermee op dat hij in totaal al 8 paarden versleten heeft maw. al 8 paarden zijn door zijn rijgedrag ( als ruiter dan ) de dood ingejaagd. |
Citaat:
|
Regelrecht schandaal
Allemaal naar Gaia mailen en vragen of deze een klacht neerleggen voor het aanzetten van dierenmishandeling. Trouwens de meeste apen zijn beschermde diersoorten. Wat als je kinderen dat ook hebben gehoord en dit letterlijk opnemen en door gebrek van een aap, morgen een hond levend gaan koken ? Je kan ze dan moeilijk berispen, want Decroo doet dit met apen Allemaal naar Gaia mailen De Mon (met zijn apenkanon) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be