Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Beestenbeul Decroo (https://forum.politics.be/showthread.php?t=99893)

Boadicea 23 december 2007 20:49

Beestenbeul Decroo

Net vernomen in een spelprogramma op TV: Herman Decroo dreinst er niet voor terug om levend gekookte aapjes te eten. Dan zijn ze volgens hem goed vers.

Moeten we dat zomaar tolereren dat dit soort mensen hier een machtsfunctie uitoefenen? Persoonlijk begin ik me als flammingante nu af te vragen wie hier echt geestesziek is.

Hallebarde 23 december 2007 20:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea (Bericht 3166906)
Net vernomen in een spelprogramma op TV: Herman Decroo dreinst er niet voor terug om levend gekookte aapjes te eten. Dan zijn ze volgens hem goed vers.

Moeten we dat zomaar tolereren dat dit soort mensen hier een machtsfunctie uitoefenen? Persoonlijk begin ik me als flammingante nu af te vragen wie hier echt geestesziek is.

Ik begrijp uw verontwaardiging, maar wat De Croo zegt (nu en anders) neemt u toch niet ernstig, hoop ik ?

Boadicea 23 december 2007 20:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hallebarde (Bericht 3166923)
Ik begrijp uw verontwaardiging, maar wat De Croo zegt (nu en anders) neemt u toch niet ernstig, hoop ik ?

Laat ik hopen dat het aapje niet waar is.

Hashiwokakero 23 december 2007 20:56

Belgicisten zijn gestoord, van de eerste tot de laatste, alleen is de enige al wat vriendelijker dan de andere.

filosoof 23 december 2007 20:57

Citaat:

Misschien zijn aapjeshersenen gewoon lekkerder dan...:?::twisted:

Boadicea 23 december 2007 20:58

Als Decroo zich als een brulaap gedraagt, beschouw ik hem als een kannibaal.

Nee, in een land dat beschaafd is en waar men ernstig nadenkt over rituele slachtingen, waar dierenwelzijnswetten gelden, is zo een opmerking van een voormalig eerste burger wel gepast?

100% VLAMING 23 december 2007 21:00

Citaat:

Mag ik vragen welk spelprogramma?

Boadicea 23 december 2007 21:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 100% VLAMING (Bericht 3166942)
Mag ik vragen welk spelprogramma?

De Pappenheimers, dat nu bezig is op EEN

straatrue 23 december 2007 21:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hashiwokakero (Bericht 3166931)
Belgicisten zijn gestoord, van de eerste tot de laatste, alleen is de enige al wat vriendelijker dan de andere.

Waarop is dat gebaseerd?

En... vroeger dacht men ook dat Galilei was.

Hashiwokakero 23 december 2007 21:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door straatrue (Bericht 3166946)
Waarop is dat gebaseerd?

En... vroeger dacht men ook dat Galilei was.

Dat is op niets gebaseerd, daarom is het ook zo'n sterke conclusie.8-)

Zwartengeel 23 december 2007 21:12

Citaat:

De oud-koloniaal in De Croo komt blijkbaar boven. Nu nog een paar negerhandjes afhakken...

straatrue 23 december 2007 21:15

Citaat:

Decroo kan wellicht ook goed liegen en sterke verhalen vertellen.

straatrue 23 december 2007 21:16

Citaat:

Of misschien moest hij kiezen tussen een aap opeten of zelf opgegeten te worden.

PollyCorrect 23 december 2007 21:36

De Croo ziet er zelf als een ongekookte aap uit.
Met één verschil en dat is zijn Enorme Zelfingenomenheid.

Gadverdamme wat heb ik een hekel aan die vent. Hij is mijn Hekel Nr 1 van de Belgische politieke figuren. Gewoon, vanwege het figuur. En ik vergis me niet vaak. Ik zou zo op de vuist gaan als ik een paar dagen met hem zou moeten vertoeven.

Hoe die aap op de eerste rij ging zitten glunderen bij de Koning enzo. :roll:

Jaani_Dushman 23 december 2007 21:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door straatrue (Bericht 3166983)
Decroo kan wellicht ook goed liegen en sterke verhalen vertellen.

Ja, maar dit keer deed hij dat in een spelprogramma. Niet in een regeringsverklaring of een begroting.

PollyCorrect 23 december 2007 21:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman (Bericht 3167031)
Ja, maar dit keer deed hij dat in een spelprogramma. Niet in een regeringsverklaring of een begroting.

In JAPAN zeggen de Zenboeddisten: The way you do one thing, is the way you do EVERYTHING.

Hij liegt in een spelletje, hij liegt overal.

Yo, Jaani!

the outlaw torn 23 december 2007 22:05

Citaat:

zou me nt verwonderen indien hij dit meende. zijn vrouw, die advocate is, heeft de verdediging van die veebeulen vanop de veemarkt van anderlecht, op zich genomen
Tevens schept hij ermee op dat hij in totaal al 8 paarden versleten heeft maw. al 8 paarden zijn door zijn rijgedrag ( als ruiter dan ) de dood ingejaagd.

straatrue 23 december 2007 22:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect (Bericht 3167030)
De Croo ziet er zelf als een ongekookte aap uit.
Met één verschil en dat is zijn Enorme Zelfingenomenheid.

Gadverdamme wat heb ik een hekel aan die vent. Hij is mijn Hekel Nr 1 van de Belgische politieke figuren. Gewoon, vanwege het figuur. En ik vergis me niet vaak. Ik zou zo op de vuist gaan als ik een paar dagen met hem zou moeten vertoeven.

Hoe die aap op de eerste rij ging zitten glunderen bij de Koning enzo. :roll:

Haalt al heel zijn leven veel stemmen en heeft ook een heel mooi diploma op zak.

MonKannon1 23 december 2007 22:17

Regelrecht schandaal
Allemaal naar Gaia mailen en vragen of deze een klacht neerleggen voor het aanzetten van dierenmishandeling.
Trouwens de meeste apen zijn beschermde diersoorten.
Wat als je kinderen dat ook hebben gehoord en dit letterlijk opnemen en door gebrek van een aap, morgen een hond levend gaan koken ?
Je kan ze dan moeilijk berispen, want Decroo doet dit met apen
Allemaal naar Gaia mailen

De Mon (met zijn apenkanon)

HAMC 23 december 2007 22:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door straatrue (Bericht 3167116)
Haalt al heel zijn leven veel stemmen en heeft ook een heel mooi diploma op zak.

Wat dan weer iets zegt over de Vlaming die hem die stemmen geeft.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be