![]() |
Regering probeert islam-film tegen te houden
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...e-houden.dhtml
Maar we hebben geen schrik hoor! Want moslims hebben zeker geen lange tenen! We zijn zeker niet bevreesd voor rellen, een brandend Amsterdam..., hoor! Neeneen, wij doen dit uit respect... |
De Nederlandse regering probeert enkel de opkomst van het fascisme, uitgedragen door Geert Wildeman, te stoppen.
|
Citaat:
Zelfbehoud zul je bedoelen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat moet het frustrerend zijn voor de Nieuwe Fascisten dat ze de mensen niet meer het zwijgen kunnen opleggen. De cordons helpen niet meer, de geënsceneerde processen brachten ook het verhoopte resultaat niet op, het heksenjagersinstituut van Leman is een grote linkse farce geworden, de linkse partijen worden electoraal van de kaart geveegd, en zelfs de vakbondsclojo's zijn de mensen beu. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
"onverdraagzame, fascistische, verzuurde, van racisme overlopende kloothommels"? Kom ik in de buurt, Filo? |
Die wilders toch, tjonge jonge jonge toch, als er dan niks gebeurt/niet gereageerd dan maar een smoesje verzinnen om toch de geileluipaard uit te hangen...sukkel !
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De waarheid mag alweer niet aangetoond worden.
|
Citaat:
Alle andere zijn een bende broekschijters en tja,stemmen niewaar,anders zijn ze alweer stemmen kwijt,daar draait het om;stemmen en macht. Verbod op de koran deel ik zijn mening niet maar die van fdw. |
Citaat:
Heeft Wilders de waarheid in pacht, of wellicht Filip de Winter? |
Citaat:
Ik vraag niemand moslims te haten maar een beetje de ogen opendoen mag wel ne keer zekers? Die godsdienst van hen strookt totaal niet met de onze en dat gaat nog voor veel problemen zorgen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be