Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Regering probeert islam-film tegen te houden (https://forum.politics.be/showthread.php?t=99902)

sn00py 24 december 2007 09:06

Regering probeert islam-film tegen te houden

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...e-houden.dhtml

Maar we hebben geen schrik hoor! Want moslims hebben zeker geen lange tenen! We zijn zeker niet bevreesd voor rellen, een brandend Amsterdam..., hoor!
Neeneen, wij doen dit uit respect...

Bolsjewiek 24 december 2007 10:59

De Nederlandse regering probeert enkel de opkomst van het fascisme, uitgedragen door Geert Wildeman, te stoppen.

Pies Descalzos 24 december 2007 12:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek (Bericht 3168247)
De Nederlandse regering probeert enkel de opkomst van het fascisme, uitgedragen door Geert Wildeman, te stoppen.

Fascisme? :belgievl:

Zelfbehoud zul je bedoelen?

Herr Oberst 24 december 2007 12:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek (Bericht 3168247)

Door in het wilde weg en zonder nadenken de term "fascisme" in het rond te strooien, holt u die term helemaal uit. Met alle gevolgen van dien.

Stardust 24 december 2007 12:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst (Bericht 3168479)
Door in het wilde weg en zonder nadenken de term "fascisme" in het rond te strooien, holt u die term helemaal uit. Met alle gevolgen van dien.

Eerst was het racisme...dat is een totaal hol woord geworden op een aantal jaren tijd...en nu is het de beurt aan de term fascisme omdat het woord racisme totaal geen uitwerking meer heeft op de meute.

filosoof 24 december 2007 12:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sn00py (Bericht 3168104)

Maar we hebben geen schrik hoor! Want moslims hebben zeker geen lange tenen! We zijn zeker niet bevreesd voor rellen, een brandend Amsterdam..., hoor!

Ach, de media waren aandachtshoer Wilders even vergeten, dus doet hij nog maar eens grote uitspraken.

Online 24 december 2007 13:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 3168493)
Ach, de media waren aandachtshoer Wilders even vergeten, dus doet hij nog maar eens grote uitspraken.

Typisch voor de Nieuwe Facisten om op de boodschapper te schieten. Zeker als de boodschap niet klopt met het multiculturele zeikverhaaltje waarmee ze zichzelf nog steeds in slaap proberen te wiegen.
Wat moet het frustrerend zijn voor de Nieuwe Fascisten dat ze de mensen niet meer het zwijgen kunnen opleggen. De cordons helpen niet meer, de geënsceneerde processen brachten ook het verhoopte resultaat niet op, het heksenjagersinstituut van Leman is een grote linkse farce geworden, de linkse partijen worden electoraal van de kaart geveegd, en zelfs de vakbondsclojo's zijn de mensen beu.

the outlaw torn 24 december 2007 13:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Online (Bericht 3168525)
Typisch voor de Nieuwe Facisten om op de boodschapper te schieten. Zeker als de boodschap niet klopt met het multiculturele zeikverhaaltje waarmee ze zichzelf nog steeds in slaap proberen te wiegen.
Wat moet het frustrerend zijn voor de Nieuwe Fascisten dat ze de mensen niet meer het zwijgen kunnen opleggen. De cordons helpen niet meer, de geënsceneerde processen brachten ook het verhoopte resultaat niet op, het heksenjagersinstituut van Leman is een grote linkse farce geworden, de linkse partijen worden electoraal van de kaart geveegd, en zelfs de vakbondsclojo's zijn de mensen beu.

idd, zoveel is zeker. de toekomst is aan rechts. alles op zijn tijd, en gelukkig maar. links is ten dode opgeschreven ( hoop ik althans )

PeterC 24 december 2007 13:57

Citaat:

Wilders is wel de politicus van het jaar: bron
Citaat:

De redactie van de NOS hield dit jaar voor het eerst een peiling onder zowel politieke verslaggevers als het het publiek. De uitslagen verschillen sterk van elkaar. Alleen Wilders scoort in beide lijstjes hoog, waardoor de redactie hem als winnaar aanwijst.
Wat Wilders zegt denken vele mensen: http://nl.youtube.com/watch?v=HbZIRVc49nQIk Ook vraag ik me af hoe gij 'deze groep' aanhangers van Wilders dan wel noemt...

sn00py 24 december 2007 14:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PeterC (Bericht 3168663)
Wilders is wel de politicus van het jaar: bron
Wat Wilders zegt denken vele mensen: http://nl.youtube.com/watch?v=HbZIRVc49nQIk Ook vraag ik me af hoe gij 'deze groep' aanhangers van Wilders dan wel noemt...

Laat mij eens raden:
"onverdraagzame, fascistische, verzuurde, van racisme overlopende kloothommels"?

Kom ik in de buurt, Filo?

Lincoln 24 december 2007 21:34

Die wilders toch, tjonge jonge jonge toch, als er dan niks gebeurt/niet gereageerd dan maar een smoesje verzinnen om toch de geileluipaard uit te hangen...sukkel !

Hashiwokakero 24 december 2007 21:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sn00py (Bericht 3168104)

Brandend Amsterdam...:| Je moet ook maar goed zijn.:-P

PeterC 24 december 2007 23:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sn00py (Bericht 3168751)
Laat mij eens raden:
"onverdraagzame, fascistische, verzuurde, van racisme overlopende kloothommels"?

Kom ik in de buurt, Filo?

Zwijgen is toestemmen vertelden ze mij vroeger. ;)

forumspook 25 december 2007 12:14

Citaat:

Wie zijn de grootste aandachtshoeren? Wilders of de horde allahtoonse brandstichters en rellenschoppers in onze Europese steden? En vooral, wie doet er het meeste kwaad ? Hoeveel mensen heeft Wilders, die verpersoonlijking van de duivel, reeds bestolen, verkracht, vermoord, gemarteld, het hoofd afgehakt/gesneden met een slagersmes, hun kot in brand gestoken, hun auto, hun werkplaats, de scholen van kinderen, bibliotheken enz enz. ?

forumspook 25 december 2007 12:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lincoln (Bericht 3169407)
Die wilders toch, tjonge jonge jonge toch, als er dan niks gebeurt/niet gereageerd dan maar een smoesje verzinnen om toch de geileluipaard uit te hangen...sukkel !

Amsterdam brand af, de politie word in hun buro's aangevallen door krankzinnigen met slagersmessen...Maar er is niets aan de hand:lol: Wat hebt u nodig om te zeggen dat er iets aan de hand is? Een atoombom of zo?

Sjaax 25 december 2007 17:38

Citaat:

Die Wilders is een interessant fenomeen. Hij is een provocateur en aandachtshoer. Om de aandacht te behouden moet hij steeds met wilde(rse) uitspraken komen. Ik vraag me af hoe lang hij dat kan volhouden. Een statement over een verbod op de koran is natuurlijk volkomen absurd, gezien de miljard moslims die op de aardbol rondlopen. Leren mensen niets meer op school, zodat ze niet door dergelijke praatjes kunnen heenprikken?

Marlboro 25 december 2007 18:38

De waarheid mag alweer niet aangetoond worden.

Marlboro 25 december 2007 18:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sjaax (Bericht 3170330)
Die Wilders is een interessant fenomeen. Hij is een provocateur en aandachtshoer. Om de aandacht te behouden moet hij steeds met wilde(rse) uitspraken komen. Ik vraag me af hoe lang hij dat kan volhouden. Een statement over een verbod op de koran is natuurlijk volkomen absurd, gezien de miljard moslims die op de aardbol rondlopen. Leren mensen niets meer op school, zodat ze niet door dergelijke praatjes kunnen heenprikken?

Die wilders is tenminste iemand die de waarheid aan het licht durft brengen.
Alle andere zijn een bende broekschijters en tja,stemmen niewaar,anders zijn ze alweer stemmen kwijt,daar draait het om;stemmen en macht.

Verbod op de koran deel ik zijn mening niet maar die van fdw.

Sjaax 25 december 2007 19:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro (Bericht 3170493)
De waarheid mag alweer niet aangetoond worden.

Hoe meer waarheid, des te beter.

Heeft Wilders de waarheid in pacht, of wellicht Filip de Winter?

Marlboro 25 december 2007 19:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sjaax (Bericht 3170539)
Hoe meer waarheid, des te beter.

Heeft Wilders de waarheid in pacht, of wellicht Filip de Winter?

Er zijn ondertussen al meerdere moslimvrouwen die ermee naar buiten zijn gekomen en kijk,ze worden bedreigd omdat het niet mag,het mag allemaal niet geweten zijn.

Ik vraag niemand moslims te haten maar een beetje de ogen opendoen mag wel ne keer zekers?
Die godsdienst van hen strookt totaal niet met de onze en dat gaat nog voor veel problemen zorgen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be