![]() |
Kinderen?
Kinderen, wat denkt u er over?
Wilt u ze? Heeft u ze? En bent u er dan content over? |
Citaat:
Ja. Ja. Tot nu toe wel al zie ik niet uit naar de tienerjaren die er aankomen. |
Citaat:
beiden hebben ze goede en minder goede punten,maar ik bewonder ze elke dag opnieuw Mijn kinderen zijn heilig voor mij !!! |
Bijkomend, wat is uw motivatie om kinderen al dan niet te nemen?
Antwoordvoorbeeld:
|
Citaat:
|
'k Heb kinderen , en ben er blij mee .
Hoewel ze je soms de muren kunnen laten oplopen :-P ... Maar 'k zou ze niet kunnen missen ... |
eerst oefenen.
|
Ik weet het niet.
|
Ik wil wel kiddies, maar ik vrees dat ik een laatbloeier ga worden wat dat betreft.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wat hebben ze speciaal gedaan? of zijn ze gewoon heilig omdat gij da vader zijt? |
opdat het blanke ras en bij uitbreiding de mensheid spoedig zouwe uitsterven blijf ik overtuigd kinderloos.
alles voor het goede doel. |
Mensen die hun kinderen speciaal (en zeker heilig;-)) vinden zijn hypocriet, jammer is 99.9% van de bevolking dan hypocriet is, maar zo is het.
ps: ik ben ook hypocriet.:-D |
Ik heb "Ik weet het hoe dan ook: dat komt er niet van." aangeduid, maar eigenlijk moet er nog "waarschijnlijk" tussen staan, want je weet maar nooit ;-)
Ik heb nooit een hart gehad voor kinderen, 'k heb daar het geduld niet voor... maar wat niet is kan wel nog komen natuurlijk ;-) |
Ik weet het hoe dan ook: dat komt er niet van.
Ik zie de toekomst somber is, geen nood aan kinderen op deze planeet te plaatsen die toch weinig levensvreugde zullen kennen. |
Ik weet het nog zo niet en ik vrees er voor.
Dat kan wel veranderen, maar momenteel ziet het er zo uit. |
Ik weet het nog zo niet en ik vrees er voor.
Maar eigenlijk, je kan 99% van de tijd geen kinderen willen en gedurende die 1 % kan het dan wel ineens raak zijn, natuurlijk. |
Mensen die kinderen willen hebben een saai leven, mensen die geen kinderen willen moeten wat minder denken aan hoe ambetant zij vroeger waren.:-)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be