Pluche |
25 december 2007 14:56 |
Nick_ is de drieëndertigste forummer van de week
Het is weer woensdag, tijd voor een nieuwe forummer van de week, de gelukkige is Nick_
Nick omschrijft zichzelf als volgt:
Mijn naam is Nick. Ik ben 23, en woon sinds twee jaar helemaal in mijn eentje in een appartementje in de West-Vlaamse metropool Lendelede. Dat huren begint op mijn systeem te werken, en ik ben dan ook op zoek naar een huisje om te kopen.
Op mijn diploma staat “bachelor in Beheer, Toerisme en Recreatie”. Reisagent, gids of steward ben ik helemaal niet geworden. Ik ben verzeild geraakt bij de firma Van Marcke (sanitair). Na wat ontslagen hier en daar, heb ik het geluk gehad vrij snel een trapje omhoog te kunnen zetten, want momenteel ben ik diensthoofd van een callcenter.
Mijn passie is reizen. Momenteel is die passie helaas vrij ‘passief’. Van zodra ik mijn portefeuille wat meer gespekt krijg, breng ik daar uiteraard verandering in. Echt favoriete bestemmingen heb ik niet, als ‘natuur’ maar de hoofdmoot van de reis is. Van de Ardennen tot de Andes, het kan me allemaal bekoren. Al moet ik wel zeggen dat Mongolië bovenaan mijn ‘to-do-lijstje’ staat.
In mijn tienerjaren was ik wielrenner. Geen goeie, maar ook geen slechte. Hier en daar een zege, maar nooit echt top genoeg om het te kunnen schoppen tot een pro. Ik stopte toen ik naar de hogeschool ging en sedertdien doe ik zelden nog aan sport. Maar er is beterschap! Ik heb terug een koersfiets en heb me ingeschreven in een toeristenclubje van mijn lokaal stamcafé.
Mijn karakter in drie woorden: nonchalant, optimistisch en leergierig.
Mijn hobby’s zijn vrij cliché: lezen, film, reizen, you name it.
Quizzen doe ik ook heel graag, wat direct verklaart waarom ik vooral in de forumquiz een veel gezien gast ben. Ik ben zo’n typetje dat houdt van triviale kennis.
Oh, en lekker languit in de zetel met een lekker biertje of een zak chips vind ik ook heerlijk.
Politiek gezien vind ik mezelf sterk veranderd i.v.m. vijf jaar terug. In mijn studententijd waren de groenen het enige ‘goed’. Nu heb ik echter geen enkele partijvoorkeur meer, en pik ik uit ieder partijstandpunt wel een en ander mee waarmee ik akkoord ga. Wellicht komt dat door het ‘volwassen worden’ enerzijds en partijen die meer en meer op elkaar gaan lijken anderzijds. (Enfin, dat is mijn indruk.)
Nick in een notendop. :wink:
|