Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Forummer van de week (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=169)
-   -   Nick_ is de drieëndertigste forummer van de week (https://forum.politics.be/showthread.php?t=99977)

Pluche 25 december 2007 14:56

Nick_ is de drieëndertigste forummer van de week

Het is weer woensdag, tijd voor een nieuwe forummer van de week, de gelukkige is Nick_

Nick omschrijft zichzelf als volgt:

Mijn naam is Nick. Ik ben 23, en woon sinds twee jaar helemaal in mijn eentje in een appartementje in de West-Vlaamse metropool Lendelede. Dat huren begint op mijn systeem te werken, en ik ben dan ook op zoek naar een huisje om te kopen.

Op mijn diploma staat “bachelor in Beheer, Toerisme en Recreatie”. Reisagent, gids of steward ben ik helemaal niet geworden. Ik ben verzeild geraakt bij de firma Van Marcke (sanitair). Na wat ontslagen hier en daar, heb ik het geluk gehad vrij snel een trapje omhoog te kunnen zetten, want momenteel ben ik diensthoofd van een callcenter.

Mijn passie is reizen. Momenteel is die passie helaas vrij ‘passief’. Van zodra ik mijn portefeuille wat meer gespekt krijg, breng ik daar uiteraard verandering in. Echt favoriete bestemmingen heb ik niet, als ‘natuur’ maar de hoofdmoot van de reis is. Van de Ardennen tot de Andes, het kan me allemaal bekoren. Al moet ik wel zeggen dat Mongolië bovenaan mijn ‘to-do-lijstje’ staat.

In mijn tienerjaren was ik wielrenner. Geen goeie, maar ook geen slechte. Hier en daar een zege, maar nooit echt top genoeg om het te kunnen schoppen tot een pro. Ik stopte toen ik naar de hogeschool ging en sedertdien doe ik zelden nog aan sport. Maar er is beterschap! Ik heb terug een koersfiets en heb me ingeschreven in een toeristenclubje van mijn lokaal stamcafé.

Mijn karakter in drie woorden: nonchalant, optimistisch en leergierig.

Mijn hobby’s zijn vrij cliché: lezen, film, reizen, you name it.
Quizzen doe ik ook heel graag, wat direct verklaart waarom ik vooral in de forumquiz een veel gezien gast ben. Ik ben zo’n typetje dat houdt van triviale kennis.
Oh, en lekker languit in de zetel met een lekker biertje of een zak chips vind ik ook heerlijk.

Politiek gezien vind ik mezelf sterk veranderd i.v.m. vijf jaar terug. In mijn studententijd waren de groenen het enige ‘goed’. Nu heb ik echter geen enkele partijvoorkeur meer, en pik ik uit ieder partijstandpunt wel een en ander mee waarmee ik akkoord ga. Wellicht komt dat door het ‘volwassen worden’ enerzijds en partijen die meer en meer op elkaar gaan lijken anderzijds. (Enfin, dat is mijn indruk.)

Nick in een notendop. :wink:

Dronkoers 25 december 2007 14:57

Nick_ , hoe komt het dat je zoveel afweet van sport?

Pluche 25 december 2007 14:57

De traditionele openingsvraag: Hoeveel keer per maand eet jij frieten en wat is je lievelingssaus?

Dronkoers 25 december 2007 14:57

Hoe voelt het om eens een andere openingsvraag te krijgen als de rest?

Dronkoers 25 december 2007 14:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pluche (Bericht 3170085)
De traditionele openingsvraag: Hoeveel keer per maand eet jij frieten en wat is je lievelingssaus?

:twisted:

Hashiwokakero 25 december 2007 15:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 3170090)
:twisted:

Al de tweede keer dat zijn openingsvraag mislukt, :lol::lol::lol:.

Hoe ben je op dit forum gesukkeld.

Dronkoers 25 december 2007 15:01

Ben je een aangenaam cafémakker?

Dronkoers 25 december 2007 15:02

Hoeveel keer douche je u per week?

Pluche 25 december 2007 15:02

Wie vindt je de grootste politieke kwal?

Dronkoers 25 december 2007 15:02

Rook je?

Dronkoers 25 december 2007 15:03

Ben je nog steeds geïnteresseert in toerisme, beheer en recreatie?

Dronkoers 25 december 2007 15:04

Wat houdt dat eigenlijk in?

Pluche 25 december 2007 15:24

Wat vindt je van de toespraak van de koning?

Dronkoers 25 december 2007 15:32

Post je eigenlijk buiten K&K?

Dronkoers 25 december 2007 15:32

Wat eten we vanavond?

Dronkoers 25 december 2007 15:33

Hebt ge een schone koersvelo?

Ovidius 25 december 2007 15:42

Dag Nick_,

Je schrijft ...

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nick_
Op mijn diploma staat “bachelor in Beheer, Toerisme en Recreatie”. Reisagent, gids of steward ben ik helemaal niet geworden.

... waarom niet?

Ovidius 25 december 2007 15:44

Ik zie dat je me soms citeert in je handtekening, vanwaar ken je mij? ;-)

Ovidius 25 december 2007 15:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nick_
Mijn karakter in drie woorden: nonchalant, optimistisch en leergierig.

Wat moeten we ons voorstellen bij een nonchalante Nick_?

roger verhiest 25 december 2007 15:46

mm.. leider van een call-center , moet je binnenkort naart India verhuizen ?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be