![]() |
Antifascistische hack
Met kerstmis zijn er een 60-tal extreem-rechtse sites gehackt. De kerstman is gul.
http://www.indymedia.nl/nl/2007/12/49339.shtml |
Citaat:
|
Citaat:
ag-rheinland.net ag-schwaben.info an-nw.info an-ostfriesland.com an-suedth.net anforum.info blickpunkt-osterholz.info braune-musik.net fight-together.com fkt-forum.com freie-nationalisten-euskirchen.com freie-nationalisten.net freies-netzwerk.net frontline-versand.net gsg-ruhr.com hatemaschine-germany.org info-hamm.net isd28.com isdclothing.com jva-report.com k-a-l.org nationale-sozialisten.info ns-media.info linux.ns-media.info php-scripte.ns-media.info videos.ns-media.info whw.ns-media.info nwbb.org forum.nwbb.org oidoxie.com oidoxie.net public-ns.info af-ha.public-ns.info af-re.public-ns.info an-nord-west.public-ns.info an-rheydt.public-ns.info anti-antifa.public-ns.info bilder.public-ns.info bochum.public-ns.info community.public-ns.info ddesignz.public-ns.info essen.public-ns.info fk-westhavelland.public-ns.info fkohz.public-ns.info foltergefaengnis-badnenndorf.public-ns.info frontsturm.public-ns.info hsb.public-ns.info infohamm.public-ns.info kal.public-ns.info ksba.public-ns.info mil.public-ns.info npd-wittenberg.public-ns.info ns-news.public-ns.info nw-herzogenrath.public-ns.info nwk.public-ns.info ob.public-ns.info rr-musik.public-ns.info sf-dorstfeld.public-ns.info soltau.public-ns.info stahlhelm.public-ns.info test-soltau.public-ns.info witten.public-ns.info volksfront-boerde.com |
Citaat:
Zo te zien tel je pagina's als hele sites, Citaat:
|
Voor zover ik heb begrepen gaat het om een webhost die gehackt is.
|
allé, links heeft weer niks te doen in Duitsland zeker?
In plaats van zich te focussen op economische problemen, de ONDERBOUW van al deze symptotische bijprobleemkes. Maar nu ben ik waarschijnlijk te marxistisch bezig voor die "linkse" hackers. |
Citaat:
|
Citaat:
Als ze nu eens alle banken van Europa gehackt hadden en op de rekening van iedere werkmens een paar 10.000 euro gestort hadden dan kregen ze een welgemeende staande ovatie van me. Maarja...wat extreemrechtse sites hacken...olé!:roll: |
geen Pakjes onder de boom , dus Hacken ze er op los
maar ze vergeten Stormfront te hacken :roll: |
Ik vind het best grappig, een paar nazi's geïrriteerd.
|
Citaat:
Hackers en krakers, de geïrriteerde neo-nazi's van de 21ste eeuw.:lol: |
Stoer :lol:
|
Amai, dat zal het einde van die groepen wel inluiden. Een paar websteks liggen plat, nu gaan die groepen zichzelf direct ontbinden want hun websteks liggen plat...
|
Victory at last , we drijven ze op , leggen ze plat .....hacken elke Nazi site .........
als da niet werkt ......dan weet ik het ook nie |
En de Duitse politie?
wat de Duitse politie blijkbaar niet kan: het vinden van fascistische website en ze sluiten, kunnen een paar anarchisten wel.
Dit is pas onrustwekkend. |
Citaat:
Ik dacht van niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
in Duitsland is men blijkbaar te veel gefocused op bonnen schrijven en winkel dieven op te pakken , en laat Haat Sites als stormfront achterwege was Duitsland maar een grote DDR .......dan hadden wij dat probleem niet |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be