![]() |
Blijkbaar hebben er weer enkele hun onderschrift geruild voor een campagnebanner.
Is het weer bijna zover? |
Citaat:
Een goeie hint: surf naar deze site: http://www.freewebs.com/kiesviva/index.htm ;) |
oh my god!
kheb da zelfs ni |
Jaja, de gekte is weer losgebarsten!
PS: stem op mij :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ga heen, forumburgers, en toon iedereen deze affiches, tik allen op uw klavier de webstek www.geocities.com/nieuw_vlaamse_alliantie in, en stem op de VIVA, en meerbepaald op de N-VAkandidaten op de lijst van het kartel VIVA, en nog specifieker: op mijn persoon: N-VA'er!!!!! Met mijn hoogstpersoonlijke groeten Erwin |
Citaat:
|
kunnen jullie die voze onderschriften eens verkleinen?
Of ik zet er een van 2Mb onder mijn posts. 2Mb LAT! in uw smikkel zal u wel van gedacht doen veranderen :wink: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Stem tegen het forumestablishment, stem voor gelijkheid, stem ajl
|
Citaat:
[i mg]link verwijderd wegens te groot :wink: [/i mg] |
Citaat:
|
[size=7]STEM NIET !!![/size]
[size=7]STEM NIET !!![/size] [size=7]STEM NIET !!![/size] [size=7]STEM NIET !!![/size] [size=7]STEM NIET !!![/size] |
[size=7]STEM NIET!!![/size][size=2]op iemand anders dan mij
[/size] [size=7]STEM NIET!!![/size][size=2]op iemand anders dan mij [/size] [size=7]STEM NIET!!![/size][size=2]op iemand anders dan mij [/size] [size=7]STEM NIET!!![/size][size=2]op iemand anders dan mij [/size] [size=7]STEM NIET!!![/size][size=2]op iemand anders dan mij [/size] |
Argument pro forumverkiezingen:
't Is plezant. Aan alle retro-Van Severens: Ik ben behoorlijk sociaal-Darwinistisch als je het vriendelijk vraagt. Aan alle vogeltjes: Ben dat onderste, ben wel iets kleiner, maar mijn veren blinken meer. Call me. Aan al wat links is: Ik heb geen lidkaart van SP.a voor niets he. Aan anti-forumparlementairen: Stuur mij eens een PB van meer dan 1 alinea en ik zal u repliceren met een folderke. Aan mezelf: Zou je niet gaan slapen. Aan alle meisjes die ik zag dansen in de regen op de Champs-Élysées: Ik brabbel echt niet de hele tijd. |
Citaat:
|
oh my god!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be