Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX
Dat kan niet, mijn kind werd nl. doodgereden door zo iemand die waarschijnlijk zoveel andere belangrijke(r) dingen aan z'n hoofd had dan peulschilletjes als op zebrapaden letten & zich aan de maximumsnelheid houden.
Je kent dat wel; menselijke vergissingen waar we niet te hard over mogen oordelen volgens sommigen, toevallig allemaal mannen die nooit zullen/kunnen weten welke band 'n moeder met haar kind heeft.
Moge hij levend roosteren!
|
Awel, dan moet je begrijpen wat ik schreef, ik schreef dat de ouders de zwaarste straf kregen die je op aarde kunt krijgen.
Er zijn hulpmiddelen om zo'n drama's te voorkomen, we hadden het over warmtedetectie, over kinderen vastbinden aan de bestuurder, de werktas vastmaken aan het kinderzitje, de GSM in de kindertas steken, ...
Maar als welgemeende oplossingen in het belachelijke getrokken worden door een persoon die zichzelf onfeilbaar waant, dan word ik boos, heel boos.
Dit kind kunnen we niet meer redden, maar als we het zo ver zouden kunnen krijgen dat ouders verplicht hunne GSM in de tas van de kleine moesten steken, dan zou de kans op herhaling alvast veel kleiner zijn.