Los bericht bekijken
Oud 26 juli 2022, 10:04   #136
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN

De Rode Willem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Komaan Willem, dit zijn toch gewoon een bende amateurs, ...

Ze zien toch ook dat het geld op is, en dat er een gigantische schuldenput is die moet gedempt worden.
De Belgische is een meute onbenullen...van hoog tot laag van Vlaanderen over Brussel tot Wallonië.
Het is niet België of Vlaanderen (of Wallonië of Brussel) dat inherent slecht is. Het is gewoon de politieke kaste van de laaste 30 jaar die niets voorstelt.
Mislukte Afrikanisten en gesjeesde advocaten

Waar De Wever gelijk in heeft is dat het belgische (Vlaamse) politieke landschap moet hertekend worden. Elke hond met een hoed op heeft bijna zijn eigen partij.

Citaat:
Een zilverfonds is leeg
Ik val van niet veel meer omver als het over politieke blunders gaat...maar dat Zilverfonds, of meer bepaald de oplichterij ervan, maakt mij nog steeds kwaad. Dat de oprichtende oplichters nog op vrije voeten zijn, is een hemelstergende schande.

Citaat:
De kas van de pensioenen van Proximus is leeggeroofd door het blauw konijn
Niet alleen het blauwe konijn...ook de Zilverfonds oplichter heeft hierbij zijn duit in het zakje gedaan.
Die generatie knoeiers heeft een zware hypotheek gelegd op de toekomst van de Vlaming en de Belg.
Trouwens niet alleen op de pensioenen.

Citaat:
In Wallonie zitten ze met een gigantisch probleem van huizen die moeten gebouwd worden, infrastructuur die moet hersteld worden.

Ze zitten daar met een activiteitsgraad van iets meer dan 60 % al de rest dopt of is op ziekenkas....

Kom daar moet ge toch geen rocketscience voor gestudeerd hebben om in te zien dat dat een gigantische puinhoop is die nu moet aangepakt worden.
64% om juist te zijn...Vlaanderen doet het marginaal beter met 69%
Het beleid van 30 jaar geleden heeft gefaald...
En daar dragen wij nu meer en meer de gevolgen van.
Maar zolang er geen tabula rasa gemaakt wordt in de politiek, zullen wij Vlamingen, Walen, Brusselaars en zelfs de weinige Belgen het moeten uitzweten met de kortpoten die nu de politiek bevolken. En de federale politici begeesteren mij niet al te erg. De Vlaamse degouteren mij doodgewoon. Ons mooi Vlaanderenland wordt idd richting Wallonië gestuurd door een bende zooi-politici die alleen maar met zichzelf bezig zijn en Vlaanderen verkloten door politieke spelletjes, ongeschiktheid en kompleet falen.
Sorry...dat kan ik echt niet zien als een alternatief voor 1° Vivaldi en 2° de struktuur België

Geef nooit een boomerang aan idioten
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden