Los bericht bekijken
Oud 28 juli 2022, 16:45   #51
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.345
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Idd
Als ik die horrorverhalen lees van elk uur voor een uur aan de laadpaal....
Dan is dat goed voor mensen die heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel en laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang vakantie hebben.
Als men maximaal 8 tot 10 dagen (per jaar) neemt, mag de verplaatsing best wat vooruit gaan.
Dan heeft men geen behoefte om elk half uur een uurtje naar het groeiende gras te zitten kijken. Als ik ooit mijzelf economisch nutteloos vind en tijd met hopen ga hebben, dan koop ik wel een mobile-home mocht ik zover afgezakt zijn dat ik om het uur zou moeten stoppen met rijden.

Ondanks de nogal gekunstelde hoera-berichten is een volledig electrische auto een flinke stap achteruit in de persoonlijke mobiliteit.
Ik neem het vliegtuig, online geboekt. Keuze aan luchthavens genoeg. NL-D-BE.

ICEeeeeees is voor mensen die heeeeeeel veel tijd hebben en heeeeeel lang op vakantie gaan.

"De horrorverhalen" van mensen die urenlang in de files aanschuiven:
https://www.nu.nl/buitenland/6213890...el-rap-af.html


Citaat:
Dan heeft men geen behoefte om elk half uur een uurtje naar het groeiende gras te zitten kijken.
Amai, straffe verhalen. ICE valt telkens in panne en moet uurtje afkoelen? Dan scheelt er iets aan.

Tijd voor een BEV die maar 20 minuten tot een uur trager is dan een ICE op 1000 km als men geen tijd neemt voor een langere pauze.

Laatst gewijzigd door Micele : 28 juli 2022 om 17:00.
Micele is offline   Met citaat antwoorden