Discussie: Wokeness
Los bericht bekijken
Oud 30 juli 2022, 12:27   #1469
Oma
Eur. Commissievoorzitter

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
gepegmenteerd uitgedaagde klinkt zoveel beter he, ... dus ne neger blijft ne neger.

Wat dat van dat onbestraft blijven betreft, ik heb nu geen klein mannen, maar de moment dat er ene met zijn gore fikken aan zou zitten kan die alleen maar hopen dat de flikken hem voor mij te stekken hebben.
Inderdaad, mijn gedacht ook!
Het is verbijsterend om vast te stellen hoe vaak kindermisbruik blijkbaar voorkomt en niet alleen door pastoors.
De slachtoffertjes zijn beschadigd voor het leven, hebben allen psychische problemen en worden soms zelf dader.
Onbegrijpelijk dat die perverse klootzakken dan ongestraft gewoon verder kunnen leven in de maatschappij, onbegijpelijk dat een moeder haar kinderen niet beschermt als het de vader of stiefvader betreft die met zn poten niet van de kinderen afblijft.
(Die zou nooit nog gerust zijn ogen mogen dichtdoen of durven eten wat moeder hem voorschotelt want daar zou weleens rattenvergif kunnen inzitten.)

In NL heb ik ooit een reportage gezien waarbij de veroordeelde pedofiel na zijn straf overal werd weggejaagd door buurtbewoners om hun kinderen te beschermen. Hij verhuisde telkens maar dat kon niet baten want mensen waarschuwden elkaar en dan werd ie daar ook weer weg- en opgejaagd zoals wild.
De reportage werd uiteraard gemaakt om de pervert als zielig af te schilderen, die berouw had en zn straf had uitgezeten en toch een tweede kans zou verdienen? Maar daar hadden buurtbewoners geen oren naar en terecht, hun bekommernis is hun kinderen te beschermen tegen zulke roofdieren want politiek en justitie falen ook daarin.
Zo moet dat: geen rustig leventje maar als gevaar en voor bescherming van kinderen overal op- en wegjagen, dat is een gepaste straf....kruip maar in een hol in de brousse waar geen kinderen zijn.
Pedofielen moeten overigens voor hun bescherming in de bak ook apart gezet worden of ze krijgen hun lijfstraf, dat fataal kan aflopen, van mede-gevangenen, kindermisbruik is erger dan moord.

Bij pedofilie wordt niet enkel de lichamelijke integriteit geschonden en het kind van zijn onschuld beroofd maar worden kinderen ook psychisch beschadigd voor hun hele leven door een perverse, impotente zielepoot die onbekwaam en bang is voor een relatie met een volwassen vrouw om dan als roofdier door machtsmisbruik en manipulatie met het kwetsbare, onschuldige kind aan zijn trekken en genot te kunnen komen.
Pedofielen zijn onmensen, dat is giftig afval dat permanent uit de maatschappij verwijderd moet worden.