Los bericht bekijken
Oud 2 augustus 2022, 10:54   #13
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Blue Sky is ne groene.
Die krijgt al een wee hartje als er een muisje ligt te zieltogen. In een andere draad (en er zijn een aantal gelijkgezinden op't forum) wil ie "onze" gesteriliseerde huiskatten in concentratiekampen steken, of onder huisarrest plaatsen.
De vraag is, wanneer honden? En fretten, en wanneer gaat zijn frank vallen dat er nog valkeniers zijn, die al dan niet met bedreigde soorten werken en daarmee regelmatig nog een duif uit de lucht halen. (zie je het al voor je, zo'n mottige slechtvalk die zo'n prachtig wit tortelduifje uit de lucht plukt, en gruwelijk verscheurt)

Ik zou gaan voor overstromingen. Zeker als er stuwmeren bij betrokken zijn.
Banqiao als prachtvoorbeeld.
Vulkaanuitbarstingen, ja, een Tambora of Krakatoa nu, dat is feest gegarandeerd.

Pandemie. Mits het juiste type, zeer efficiënt. Covid is een lachertje in verhouding tot niet gehypte en politiek mismeesterde/uitgebuitte situaties .

Kerncentrale laten ontploffen.... Dat is echt wel spelen in de marge. Alsof ge met De Croo mee gaat doen in de
"top 10 van de grootste leiders uit de geschiedenis".
goh ,... ik ben er nog niet uit, ... een eens in de 1000 jarige vloed die gecombineerd wordt met een aardbeving van 10 op de schaal van richter, zoiets denk ik eerder ah ja en een meteorietenregen, dat is feeriek s'avonds om al die gedoemde zielen te horen schreeuwen en jammeren terwijl ze feestelijk verlicht worden.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden