Los bericht bekijken
Oud 2 augustus 2022, 21:25   #58
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.655
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

MInderwaardig of superieur geboren worden is puur karma in het Hindoeisme???

Mijn minderwaardigheid is toch een genetische handicap, niet lang zijn, niet BLANK zijn, NIET grootgeschapen zijn, schizofreen zijn dankzij mijn psychisch gestoorde en megalomane, zieke Hindoe vader, ja ik ben zijn fysische en psychologische kloon en daarom moest ik heel veel lijden en ben ik nu gehandicapt.

Maar ok, niet alle lange, grootgeschapen, hogere, superieure BLANKE mannen hebben een luillekker leventje dat over Rozen gaat, de doornen steken hen juist harder en dieper, omdat hun superieure, blanke welvaartslul langer is. BLANK zijn is niet leuk??? Peter Breedveld is hier een voorbeeld van, hij haat blanken denk ik en de haat is wederzijds.

Het romantische aspect he van een zuiver BLANK Arisch en HOOGbeschaafd Nederland, Belgie, Duitsland, Frankrijk, Engeland, enz haha komen die goede oude tijden ooit terug of is een supersnelle, HI TECH, beschaafde Holocaust niet handig om de zaak te verwitten?? Technisch gezien kan je een genocide nu heel beschaafd organiseren, vb de hele corona oorlog met een beschaafde genocide van bejaarden, hele bejaarden tehuizen stierven uit en militairen kwamen de lijken opruimen.

Een geheime, georganiseerde maatschappelijke genocide organiseren van alle Untermenschen in heel Europa is mogelijk komende 18,1888 jaar, moet wel totalitair zijn en de media moet dan zwijgen in alle talen en gecensureerd worden. Vladimir Poetin heeft hier al veel ervaring mee, vb Georgie, Tjetjenie, Balkan, heel Rusland zelf, enz. China is hier expert in, vb vernietiging Tibetaanse volk en ras, uitroeiing vd oeigoeren, china zelf is een Holocaust Natie geworden, totaal minstens 100 miljoen meisjes babies vernietigd in china en India, enz enz Duizelingwekkende aantallen ok, vernietigde mensen levens, ja daarom ben ik nu EX MENS, uit protest tegen de BEESTMENSEN of moet ik schrijven MENSBEESTEN??
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden