Los bericht bekijken
Oud 3 augustus 2022, 11:10   #55
JVDP
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
We hebben het hier vooral over het schandaal van IVM TEGEN TE WERKEN in de periode dat er nog geen vaccins waren (2020 dus). Daar was toen niet de minste reden voor. HCQ trouwens ook.
1000x dit.

Hier in Zuid-Afrika verschenen er ineens posts op mijn Facebook timeline, van organisaties zoals GAVI en de Bill&Melinda stichting, die verkondigden "het werkt niet, het is gevaarlijk, blijf eraf". Dit was ten tijde van de Delta uitbraak, op het moment dat we al amper vaccins te pakken kregen hier.

En dat is wat mijn argwaan ineens opwekte. Tot daarvoor was ik van mening dat héél de wereld best zsm verplict werd dat vaccin te nemen. Maar toen ik ineens door had; "organisaties die puur het gebruik van vaccins promoten en geen kennis hebben van bestaande geneesmiddelen spreken zich ineens uit tegen het gebruik van een bepaald medicijn, met leugens over de veiligheid en over de werkzaamheid (want een grote studie was er niet en de eerste studies en gebruikservaringen suggereerden dat het wél werkte)." ...toen zijn de schellen van mijn ogen gevallen. Temeer omdat ik op datzelfde moment het resultaat van IVM-gebruik écht zag.

Ik ben trouwens nog iets vergeten zeggen toen ik hogerop in deze draad mijn verhaal deed; die IVM-ban kwam er daarna ook hier! Maar die was van korte duur, omdat een burgerrechten-organisatie SAHPRA (overheidsregulator medicijnenen) voor de rechtbank heeft gedaagd, en uiteindelijk de zaak won ...voor het hooggerechtshof! Hier was de bevolking dus veel kritischer, minder slaafs.

Laatst gewijzigd door JVDP : 3 augustus 2022 om 11:13.
JVDP is offline   Met citaat antwoorden