Los bericht bekijken
Oud 7 augustus 2022, 22:42   #7
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Herman Brusselmans keihard voor Niels Destadsbader: "Kan met moeite achter een struik schijten in bos naast VRT".

Tja Herman, het is wat die man kan, maar wat de VRT ervan denkt.
Ik den eerlijk gezegd ook dat die 400.000 euro er ver over is.
De meerwaarde van die vetbetaalde personen? Ik weet het niet, ik zie het niet, ik zie wel dat er veel programma's zijn waar die "BV's" zichzelf geweldig interessant vinden.

“Hij kan niet zingen, hij kan niet presenteren, hij kan geen moppen vertellen en hij kan met moeite achter een struik schijten in het bos naast de VRT-gebouwen.”

“Is er enige reden te verzinnen waarom hij het dubbele ontvangt van Siska Schoeters? Die sloor moet het stellen met 200.000 euro, terwijl ze een huis moet afbetalen, een luiwammes van een nieuwe partner moet onderhouden en haar arme bloedjes van kinderen dient eten te geven.”

“Voor dat bedrag kan je niet eens om het jaar een nieuwe Porsche Carrera mede financieren. Daarom stel ik voor dat de VRT vanaf nu 400.000 euro geeft, en Niels Destadsbader een schop tegen z’n kloten, en wel zodanig dat hij tot bij de VTM vliegt, waar hij per aflevering een appelsien en een pak zure beertjes krijgt.”
Brusselmans is spot-on.

Edit: sorry voor het latijn. Gelieve ‘Spot-on’ te vervangen door ‘Hij schoot in de roos’.

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 7 augustus 2022 om 22:45.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden