Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shadowke
het is duidelijk dat onze Belgo-facysten schrik binnen te krijgen en niets anders meer kunnen dan VB- en N-VA-bashen.
geachte Belgo-facysten,
blijkt uit interne nota's van de VLD/Vooruit/Groen-studiediensten dat N-VA en VB een 50-55 % meerderheid halen (itt de 'peilingen' van de kranten) waardoor jullie alles uit de kast halen?
|
In plaats van fantomen te willen bashen, kunt u misschien mensen met een andere mening proberen overtuigen van het grote gelijk van uw politieke sjoe-sjoekes. U zou de grote eindeloze reeks rechtse en extreemrechtse verwezenlijkingen kunnen posten, en de grote enorme voordelen die de Vlaming en Vlaanderen hebben mogen genieten sinds de splitsing.
Ik wil een aanzetje geven.
Extreem rechts : nog niets maatschappelijk belang gehad. Dit in tegenstelling tot de andere extremisten van PVDA die toch geneeskunde voor het volk hebben opgestart dat gemaakt heeft dat u en ik nu maar alleen het remgeld direct moeten betalen bij een huisartsenbezoek....
Rechts...heeft al iets gedaan. Maar nog niets in het belang van de werkende Vlaming of de Vlaamse volksaard. De blunderboeken van de N-VA zijn meerdelig ecyclopedisch van vorm aan het worden.
En die splitsing...daar geven zelfz de rechtse splitsingsrakkertjes van toe dat deze tot een bijna totaal onwerkbare situatie heeft geleid en nog niets in het voordeel van de Vlaming of Vlaanderen heeft voortgebracht. Integendeel alles wat Vlaamse bevoegdheid is, zelfs de homogene, is aan het tenonder gaan na die idiote splitsing.
Tja, met zoveel om "fier" op te zijn begrijp ik dat rechtse splitingsrakkertjes zich moeten beperken tot een beetje fantoombashen.