Los bericht bekijken
Oud 21 september 2002, 12:09   #40
S.
Minister

S.'s schermafbeelding

Standaard

Mijn beste,

Wanneer ik U dat mailadres gaf, dan was dat niet uit intelectuele zwakte. Neen, dat was uit puur medelijden, van de zuiverste soort. U kijkt volgens mij rond U en al wat U ziet is ideologie, leugens, leugens en ideologie. Als er ergens staat: 'sociologen weten dat', dan weet U onmiddellijk dat dat zever is. Mijn geloof in de menselijke goedheid, verplicht mij toch om U de waarheid te tonen. Ja, ik geloof dat ook U de waarheid kan zien.
Ik wist dat U mij of een webpagina niet zou geloven. Daarom gaf ik U het mailadres. Professor Billiet is een zeer aimabel man, die zelfs een persoon die voor 95% uit wantrouwen bestaat, moet geloven. U gelooft dit uiteraard niet, maar ik heb er les van gehad. En daar heeft hij het ook over dit onderwerp gehad. Maar ja, ik klets voor U uiteraard weer uit mijn nek.

Neen, de waarheid is ongetwijfeld dat de Heer Billiet één grote brok ideologie is. Maar vraagt U het hem vooral zelf!

En U denkt dat er maar één klein boekje bestaat over het kiesgedrag van Vlamingen? Get real, ik heb er zelf aan één meegewerkt. Maar ja, ik klets uiteraard maar wat uit mijn nek...
7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie.
S. is offline   Met citaat antwoorden