Los bericht bekijken
Oud 14 augustus 2022, 12:00   #66
Oma
Eur. Commissievoorzitter

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Zo'n 90% van de samenleving steunt de uitsluiting van Novak Djokovic op de US Open. Want "de regels zijn de regels" en "wie denkt die arrogante kwast wel dat hij is? De regels gelden ook voor hem". Dat soort reacties hebben de bovenhand op facebook. Zeker in de USA en in Australië, land der dwazen.

Geen mens die blijkbaar het verstand heeft om de regels in vraag te stellen.
Als de Belgische staat morgen beslist dat ik 24/7 in een roze stropdas moet rondlopen omdat dat goed is voor het milieu, zal 90% van de samenleving het fanatiek steunen omdat ze achterlijk zijn.

Na 2 jaar durf ik me als zorgverlener eindelijk publiekelijk uitspreken over mijn standpunt. Al ben ik nog voorzichtig. Ik ging er vanuit dat mensen inmiddels genoeg info hebben om nooit nog een prik te gaan halen. Maar de meerderheid van de mensen slaapt nog steeds. Hun fanatiek pro vax gedrag is nu gekanteld naar onverschilligheid. "We zullen er nog maar een gaan halen omdat ik anders niet mag vliegen".

Misschien is het een goeie zaak dat die mensen eerder zullen sterven.
Een samenleving zonder de dommeriken is mijns inziens een betere samenleving. Minder pensioenlast om te dragen voor de werkende klasse.
Ik zie wel wat voordelen. Vooral mensen als Pandareus en Parcifal mogen van mij nog 17 boosters gaan halen.
Niet vergeten dat smoelenboek censuur toepast, enkel propaganda reacties toelaat en de kritiek en reacties die Novak Djokovic steunen worden VERWIJDERD?

Niet vergeten dat de leugenmedia telkens de indruk wekt dat een meerderheid de uitsluiting van Novak Djokovic zou toejuichen maar in werkelijkheid net andersom is: dat een meerderheid hem steunt!
Niet vergeten dat de leugenmedia voorkauwt wat de meerderheid vindt en zelfs denkt!
Dat mag nu intussen toch stilaan duidelijk zijn dat de werkelijkheid verdraait en omgedraaid wordt om te kunnen manipuleren?
Voor kortzichtige sheeple doet een voorbeeld immers kritiekloos en hersenloos navolgen?

De gevaxten die nu nog achter de prikken staan, ondanks alles wat er bekend is, zullen het geweten hebben...als ze intussen nog geen prikspijt hebben.
En ja, mogelijk is het een voordeel voor de maatschappij dat zulke sukkelaars eruit gefilterd worden, als ze hun eigen gezondheid en leven al waardeloos vinden dan zijn ze zeker onverschillig voor een betere samenleving.
Laat je niet opjutten door afgunstige, bange prik-junkies die in eigen voet en jaloers op de verkeerde schieten, wappies zullen nooit prikspijt kennen.