Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rodeo
Volgens mij stijgt het VB niet langer (denk ik toch, 33% vind ik vrij veel, het zal heus geen 50% worden  ).
|
Dat horen we elke verkiezing opnieuw.
Citaat:
Het mág dan nog een oppositie-partij zijn,
"De huidige (correcte)partijen worden onrechtstreeks gedwongen om bepaalde punten van het VB te bekijken.Ze voelen de hete adem in hunne nek. {Grellig} " .
Ik zie dat er hét jaar dat VB op zijn top stond, er bitter weinig van het luik 'vlaanderen onafhankelijk' gerealiseerd werd.
En ik stel enkel vast....
|
Je kan niet van de ene dag op de andere Vlaanderen onafhankelijk maken. Nu ja, eigenlijk zou dat wel kunnen, maar het VB kan dat niet op zijn eentje. Zolang de "democraten" zich voornamelijk bezighouden met het proberen om de eigen macht te vergroten en het VB kapot te maken, en zolang Wallonië het spel hard blijft spelen, is een splitsing een werk van lange adem (gelukkig hebben we al een lange weg afgelegd). Gelukkig maken de "democraten" het zichzelf zodanig moeilijk dat het hele zaakje wel eens sneller dan verwacht zou kunnen exploderen.
Wat trouwens niet wegneemt dat het VB wel veel meer het migrantenthema uitspeelt dan het Vlaams-Nationalistische thema.