Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vanguard
Allez, het is weer eens hoog tijd dat ik mijn onvoorwaardelijke steun aan Poetin en de russen kom verkondigen hier.
Wees er u bewust van dat Rusland de oorlog absoluut niet wil noch kan verliezen en mocht het toch die richting uitgaan, wees er maar zeker van dat ze kernwapens zullen inzetten en grof geschut zullen boven halen. Volkomen begrijpelijk trouwens.
Dat laatste zeker en vast indien de russenhaat blijft opgefokt worden door de media en de domme massa hier die blijft meegaan met die Zelensky waanzin en de zever waar hij voor staat. Het Westen is de trappers volkomen kwijt in heel deze materie.
Wie denkt dat het uber hypocriete Westen met haar op de spits gedreven super leugenachtioge propaganda, op hol geslagen liberalisme en destructieve woke ideologie het zal halen, zal met heel zware verrassingen geconfronteerd worden. Hypocriete leeglopers zoals Macron, Scholz, Truss en seniele klootzak Biden tegen de russen? Laat ons niet lachen.
Hyperinflatie, beurscrash, langdurige oorlog, absolute teroorgang van moraliteit Het staat allemaal voor de deur. Dank zij het liberale Westen en haar zeikpolitiekers
|
Daar zou ik me volledig bij kunnen aansluiten zonder jouw gebruik van het woord "liberaal". In de VS betekent het gewoon "links" en bij ons? Echt niet duidelijk.
Overigens is er nog een ander gevaar: als de Verenigde Schurken te zwaar verliezen, kan ook de NAVO naar kernwapens grijpen, want zoals je zegt, wordt het westen door gevaarlijke gekken gerund, en de massa loopt mee...