Los bericht bekijken
Oud 20 augustus 2022, 11:30   #4
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Denk je nu echt dat overheden lockdowns, sancties, enz hebben ingevoerd om de koopkracht te verkleinen en doen leiden tot het oppotten van oude metalen waardoor er tekorten komen?
Eh ja, als mensen de prijzen van wat ze willen kopen hoger zien worden, stellen die zich vragen, zoeken die naar antwoorden, en moet ervoor zorgen dat ze er hebben he.
Citaat:
Ik zal het anders vragen: Denk je echt dat politici zo slim zijn om zo ver vooruit te denken?
Eh ja.
Kijk maar naar de MOET's van Europa.
Tegen 2025 dit.
Tegen 2035 dat.
Jaarlijks gemiddeld 2% als inflatie streefdoel. Ja, streefdoel. Tiens, die dommeriken kijken vooruit.

Citaat:
De politici die dit bedenken zijn gemiddeld zo:
Eh nee, die zien eruit als gewone mensen.

Citaat:
En verder zijn ze enkel bezig met "hoe kan ik hier in dit postje het meeste poen pakken". Ze geven echt niet genoeg om jou of mij om zo'n dingen te bedenken.
Dat is volledig juist en wat ik zei. Dat doet hen zo'n dingen bedenken, om "jou of mij" geven die natuurlijk niet.

Citaat:
Trouwens, hoe verdient een politicus geld als ze doen wat je allemaal opsomt? Daar verliezen ze toch zelf ook aan? Of zie ik dat verkeerd?
Verdienen?
Ze pakken dat geld gewoon af...
Het afpakken zelf mag natuurlijk niet meer kosten dan de buit, natuurlijk.
Daarom willen ze dat makkelijker maken.
Onderandere door handel met cash als ruilmiddel te hinderen tot en met geweld tegenhouden.
Dit onderwerp, weet je nog?
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden