20 augustus 2022, 16:40
|
|
Secretaris-Generaal VN
|
Washington en zijn marionetten in Brussel...
Washington en zijn marionetten in Brussel vechten eigenlijk in Oekraïne tegen Europa, niet tegen Rusland
Uit de tekst:
Citaat:
Het belangrijkste conflict in de wereld van vandaag is tussen de Verenigde Staten en Europa, niet tussen de Verenigde Staten en Rusland.Vandaag de dag is de grootste vrees van de Verenigde Staten een systeem voor de koppeling en afwikkeling van handelstransacties dat de EU, het Middellandse-Zeegebied (Noord-Afrika en West-Azië) en Rusland verenigt. De uitvinding van de Russische invasie in Oekraïne (knap overdreven door de op Europese bodem aanwezige collaborateurs, zowel op politiek als journalistiek niveau) had (en heeft) juist tot doel deze hypothese af te wenden. Vijfentwintig jaar geleden schreef Zbigniew Brzezinski, dat voor de VS de controle over het Euraziatisch continent essentieel was om de hegemonie te kunnen behouden. Een nauwe samenwerking tussen Europa en Rusland moest ten alle prijze vermeden worden.Het voorbije decennium groeiden er sterkere economische relaties tussen Europa en Rusland. Deze oorlog in Oekraïne buigt die trend om in zijn omgekeerde…
|
Dat er daar vuile spelletjes gespeeld worden dat is voor iedereen al wel duidelijk denk ik.
Et tu, Europe?
|
|