Los bericht bekijken
Oud 21 augustus 2022, 08:46   #95
TREBRON
Europees Commissaris

TREBRON's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Zodra de middenklasse de pensioenleeftijd bereikt heeft, is ze niet meer productief en begint ze geld te kosten.

Voor de staat is het ideaal dat jij massa's belastingen betaalt tot je 67 jaar bent. 1 jaar later leg je in hun optiek best het loodje, meestal door kanker, omdat je lichaamseigen immuunsysteem compleet naar de zak is gegaan door deze experimentele therapie die mensen - intussen aantoonbaar - een autoïmmuunziekte geeft.

Natuurlijk moesten ze je wijsmaken dat het spuitje een hoger doel diende. Anders zou je het nooit nemen. En als straks alles uitkomt (na tientallen leugens zijn er nog steeds dwazen die voor prik 4 en 5 gaan) zullen ze ons vertellen dat ze zich van geen kwaad bewust waren. Ook dat zullen de domme "gevaccineerden" geloven.

Misschien is het niet slecht dat de minst intelligente 90% van de samenleving het loodje legt kort na de pensioenleeftijd. Wanneer er in een bos te veel bomen op een kleine oppervlakte staan, zal natuurpunt via bosbeheer ook de oudere bomen omkappen. De gevaccineerden zijn die nutteloze oude bomen die de intelligentste 10% van de samenleving het zonlicht ontnemen.

In die zin zou ik deze campagne eigenlijk moeten aanmoedigen. De samenleving gaat erop vooruit als enkel verstandige mensen nog overblijven.
Met die bovenste zin ben ik het niet zo direct eens. Zie maar hoe de ouderen niet alleen de Pharma en de Medische Industrie doen draaien maar ook de bouw van nieuwe en grotere klinieken. Ik ben onlangs nog een vriend "in den home" gaan bezoeken en heb gezien welke massa pilletjes die mensen daar allemaal voorgeschoteld kregen. Tot op Paliatieve toe zie ik die mensen in hun laatste dagen nog een massa pillen voorzetten zelfs al kunnen ze nog nauwelijks slikken . Dan heb ja al de operatie's voor sleet kwalen, nieuwe heupen, knieën . Plus de de productie van medische toestellen, ziekenhuisbedden, rolstoelen, rolators, krukken en ander gerief om de ouderen zo lang mogelijk "mobiel" te houden zodat ze nog lang en vaak naar de dokter en naar de kliniek kunnen gaan. In het kort, De medische INDUSTRIE leeft voor 80% van de ouderen.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden