Los bericht bekijken
Oud 22 augustus 2022, 16:03   #41
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Homelander Bekijk bericht
En die mensen moeten, net als Gun, steeds extemere verklaringen zoeken om hun simplistische geloofssysteem drijvende te houden.

Bij Flat Earthers leidt dat ertoe dat ze ook moeten geloven dat Zwaartekracht niet bestaat, dat de ruimte niet bestaat en dat Satelieten dus niet kunnen bestaan.

Ze geloven daarentegen dat er een koepel om de aarde staat die het water boven de platte aarde tegenhoudt.
Niemand heeft ooit die koepel gezien natuurlijk, maar dat is een detail.

En waar dat water boven de koepel dan inzit of waar de aarde dan op drijft of rust : die vragen mag je nooit stellen, dan wordt God boos .
Ik ben geen Flat Earther, dus hoef je me er niet mee te vergelijken ... just FYI ... Aardrijkskunde was in de middelbare school één van mijn lievelingsvakken en heb in het 5de aan mijn toenmalige leerkracht moeten duidelijk maken dat zijn verklaring voor eb & vloed niet de juiste was

Ik ben een ingenieur van opleiding en ik onderzoek, evalueer, lees, ... veel. Hierdoor weet ik met absolute zekerheid dat een heel aantal officiële verklaringen loepzuiver gelogen zijn.

Het is niet dat ik nog twijfel, het is intussen een certitude dat:
- LHO niet de moordenaar was van JFK
- 9-11 niet op popten werd gezet door OBL
- Van der Lubbe niet de brandstichter was van de RT
- PH geen verrassingsaanval was voor Roosevelt
- De mens nog nooit op de maan heeft gestaan
- ...

en ik kan nog een tijdje doorgaan!

Het voelt waarschijnlijk comfortabel aan om de mainstream media te geloven en het zorgt waarschijnlijk voor een (fake) gevoel van veiligheid.

Wil je een aantal aanraders?
In de bib, afdeling non-fictie, zowat alle boeken over de geschiedenis van onze aardkloot die er nog compleet nieuw uit zien, ze worden namelijk amper uitgeleend en dus ook amper gelezen.

Laatst gewijzigd door Gun : 22 augustus 2022 om 16:16.
Gun is offline   Met citaat antwoorden