Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joske
inderdaad paulus,ik lees het niet meer,ik kom zien op het forum en moet tot de conclusie komen dat het een vuilspuiterij is tegenover het blok,alleen spijtig voor jullie dat we toch weer de overwinnaars van de verkiezingen zijn.spijtig ook dat er geen andere partijen willen samenwerken met ons,maar dat komt nog wel.en nu salu.ik kom eerst zien op het forum en zal wel zien of het moeite waard is om ergens iets te antwoorden,maar op postings van u of de piano antwoord ik niet meer. 
|
Kon je ons maar van het forum wegschoppen hé Joske, je zou het zeker niet laten. De manier waarop het Vlaams Blok het principe van de vrije meningsuiting huldigt is ook ons zeker niet ontgaan. Probeer mijn postings maar te negeren, als je echt op zoek naar de waarheid bent, zou je zoiets nooit schrijven.
Ik zou nooit achter iets, een partij of een vereniging kunnen aanlopen met oogkleppen. Zo ben ik SP.a-lid, maar ik haal net zo lief de stunts van Stevaert, Van de Lanotte of gelijk eender wie door de mangel. Je moet altijd kritisch blijven anders wordt je een domme slaaf en meeloper.
Of om het met de woorden van 's wereld beroemdste filosoof
Immanuel Kant te zegge: [size=5]
"SAPERE AUDE!" - "Heb de moed je eigen verstand te gebruiken!"[/size]