Los bericht bekijken
Oud 22 augustus 2022, 22:21   #28441
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Dat is eigenlijk een zielig volkje hé ,anderen plat bombarderen tot ver achter de linies moet kunnen ,maar wordt er in een reactie één persoon gedood op hun eigen grondgebied ,dan schreeuwen ze met zijn allen moord en brand ....
Doegin en zeker zijn dochter waren gewoon opiniemakers, "influencers". Geen politici, noch militairen. Te vergelijken met wat wij hier op dit forum doen. Moet ik dan oproepen om Parcival te vermoorden? Of hij mij?
Is nog iets helemaal anders dan een terrorist of spion vermoorden.

Dat Oekraine Russische miliraire doelen viseert heb ik geen probleem mee, en ook omgekeerd, hoort bij oorlog, maar geen burgers. Nu goed de Oekraieners hebben de toon gezet. Vooral de Oekraiense oligarchen zullen zich zeer goed moeten beschermen OOK in het Westen.

Wat Bucha betreft in Moldova sprak ik een hele avond mzt een koppel van nabij Bucha. Hun verhaal is heel anders dan dat van de Oekraiense propaganda, die kritiekloos werd overgenomen door de westerse pers. Uiteindelijk moest ook de guardian toegeven dat de overgrote meerderheid van de "door de Russen omgebrachte slachtoffers" schnapsel in hun lichaam hadden. Dus ofwel soldaten, ofwel burgers die zich op het verkeerde moment op de verkeerde plaats bevonden.

Laatst gewijzigd door tomm : 22 augustus 2022 om 22:22.
tomm is offline   Met citaat antwoorden