Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door R. Kipling
Ik zie dit anders: de koningen strijden weldegelijk tegen elkaar, en dat laten ze ook erg duidelijk merken aan hun bevolking. Alleen geven ze iedere keer een drogreden aan het motief: of ze nu strijden tegen corona, in de oorlog tussen Rusland en Oekraïene, the war on terror voeren, of democratie (sic) brengen in olierijke staten,... Het werkelijke motief is altijd zelfverrijking, machtsuitbreiding of een combinatie van beide. Met ander woorden: de koningen willen meer voor hen, en minder voor het volk en vooral voor het volk dat juist daar aanwezig is. Het liefst laten ze die oorlogen uitvechten door het gepeupel en dat is waar al die propaganda moet voor dienen.
Een aantal van die koningen (Rothshild, Dupont-family, Rockefellers, Schwab en zijn WEF-bende, BlackRock) zitten nu verveeld dat andere koningen uit het oosten (Xi, Putin, Assad, ...), redelijk sterk zijn, en dat hun doel - heersen over de wereld- door die koningen uit het oosten verhinderd wordt. In de ogen van de westerse koningen is dat uiteraard "zonde" en moet daar iets tegen gedaan worden. Meer moet je daar niet achter zoeken.
|
Heb je de column gelezen? Wat vind je er van?
https://off-guardian.org/2022/07/17/...time-of-covid/
Met dien verstande dat ik ook al geopperd heb dat putin/xi maffia-onderbazen zijn, die maffia-bovenbaas willen worden.
De tegenstanders van maffia-onderbaas-putin, vinden dat de westerse maffia-bazen heilige boontjes zijn, en doen net alsof "wij" nooit oorlogsmisdaden hebben gepleegd. Ik neem aanstoot aan die hypocrisie.