Los bericht bekijken
Oud 26 maart 2005, 14:39   #2
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Als je eerlijk wil zijn, dan moet je erbij zeggen wie deze rondvraag hield.

En als mijn 'baas' mij zou vragen of ik ga staken, dan zal ik ook wel voorzichtig zijn, zeker als ik weet dat hij 'van een andere partij' is, als hij via een ongunstige evaluatie mij kan ontslaan - en wat kan hem het schelen dat hij daarna een onervaren manneke in de plaats krijgt, want er is een kans dat dat manneke wel van zijn partij zou zijn - ...

Als je alle artikels omtrent deze staking en deze onderhandelingen leest in de Standaard, dan vraag je je wel enkele zaken af.
Die sportmanager vb. die gewoonweg het dubbele verdient van de allerhoogste Vlaamse ambtenaar ... en dat om op de televisie te komen zeggen dat hij de sportfederaties gaat komen bezoeken ...

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden