Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON
Ik stel vast dat de media een angstcampagne aan het voeren zijn. Alles wat vroeger geen of nieuws in de marge was is nu opgeklopt en uitgemolken. Angst voor de oorlog en Oekraïne gaat voetallen.
De (ondertussen weer gedaalde !!!!!!) benzine prijzen gingen torenhoog stijgen, tot 5 keer per dag werd de nieuwe prijs publiek gemaakt.
Nu zijn het de gasprijzen. Een tijdje geleden zouden ze een middel gevonden hebben om een goede bevoorrading te verzekeren... Kan dat nu plots niet meer ??? Of willen ze hun winsten nog wat meer opkrikken.,,,,?????
De hoofdzaak is angst onder de mensen en ik vraag me echt af wat daar de uiteindelijke reden voor is.  
|
Ik heb me dat ook altijd afgevraagd hoe het kan
-dat men plots alle gekende wetenschap overboord gooide m.b.t. virussen...
-dat men EXACT dezelfde slagzin gebruikte vlak na de uitbraak "to build back better"
-dat men koos voor meer schade door lockdowns ook al had een rapport het al aangetoond.
-dat men EXACT dezelfde slagzin gebruikte bij de genomen maatregelen "Het nieuwe normaal"
-dat men iedereen wou vaccineren terwijl de gemiddelde leeftijd van de covid dode 83 jaar was.
-dat men EXACT nog een slagzin gebruikte om toch maar iedereen, alsof een een psychopaat aan het werk was, wou vaccineren: "the pandemic of the unvaccinated"
-etc..
Onderzoek bracht me uiteindelijk bij de eco-fascisten (WEF) dat die EXACT zelfde onzin verteld werd door hun leden en dat die EXACT dezelfde onzin vertellen m.b.t. klimaatmaatregelen