Los bericht bekijken
Oud 25 augustus 2022, 00:00   #43
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Het valt me op dat dit hier op dit forum de afgelopen tijd een populair onderwerp is, rassenvermenging. En dan vooral onder tegenstanders ervan die zich aangevallen voelen door (vermeende) voorstanders ervan.

Zullen we iedereen anders gewoon zelf laten bepalen met wie ze wel en niet neuken? Dat is onder de gewone burgerij toch al enkele eeuwen vooral een zaak van de individuen die het daadwerkelijke neuken doen zelf, toch? En zelfs daarvoor waren het de ouders die er iets over te zeggen hadden, niet de politiek. Ik heb in ieder geval niet heel veel zin in een dictatuur die mij komt vertellen wie mijn bruid moet zijn.

Of als toch dan wil ik op zijn minst wel echt een goede sci-fi dictatuur die mensen fokt op daadwerkelijk interessante eigenschappen, niet op huidskleur. Ik ben bijvoorbeeld bereid om als voorouder van een laborantenras te dienen, mits ik de kans krijg om eerst een keer uit te breken en een achtervolging over de daken te hebben achtervolgd door bewakers uit de eerste generatie van het soldatenras. Hé, als we dan toch slechte science-fiction gaan schrijven...

Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 25 augustus 2022 om 00:01.
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden