Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem
Ik draaien ?
Suggereert u hiermee dat ik de champetters van A'pen aanstuur ?
Het is net dhr De Wever die volop mijn groot gelijk aan het bewijzen is. Zonder hulp van de federale, zonder het hoogdringend nood alarm spoedcommittee,...bewijzen zijn mannen van de gardevil dat hij weldegelijk via zijn politiekorps enorm veel kan doen voor de veiligheid van de Antwerpse burger.
De Wever heeft zich weer maar eens laten kennen als een hopeloze bleiter. En nu is zijn politiekorps aan het bewijzen dat die fluiter van A'pen volledig ongelijk heeft als hij zijn manschappen zo laag inschat dat hij ze geen rol spelen in het veilig houden van A'pen.
En dan zou Willen draaien ?
Het wordt weer maar een wreed draaien voor de rechtse rakkertjes om uit te leggen dat Wever zijn onnozel gejank voor niets was.
En trouwens...zijn Bearcats, waarmee hij gans A'pen veilig ging houden ? Hebt u ze al gezien ? Zelfs niet bij deze twee arrestaties ? Zouden ze dat toch een totaal nutteloze uitgave geweest zijn die eigenlijk veel beter en efficienter zou kunnen besteed geweest zijn ?
|
Klopt. Je zit terug aan je klassieke hoge toerental.
|