Los bericht bekijken
Oud 25 augustus 2022, 23:05   #28649
R. Kipling
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
dus een bataljon nazikrapuul en alle oekrainers moeten bevrijd worden van het nazisme ? en die wagner bende, hoe noem je dat dan, welk etiketje zou je die groep geven ? de poesjestoei van putin ?
Waar heb ik dat aangehaald? Ik heb nog niet één post op dit forum gepost waar ik dergelijke statements verdedigd heb en vraag mij eerlijk gezegd af wat jij hier impliceert. Wat mij stoort is de hypocrisie van sommigen om iedereen voor nazi uit te maken van het moment men het niet eens is met een visie... maar dan wel als die-hard root voor een extreem rechts Oekraïens regiment, waar die fascisten in geïnfiltreerd zijn. Als dat aanhalen betekent dat ik tegen sommige schenen schop, dan is dat maar zo. Wat de Wagnertroepen betreft, dat is even groot krapuul als dat Azov-batallion en ik verwerp die even hard. Het feit dat die aan de andere kant staan, maakt hen niet beter of slechter dan die Azov-mannen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
en wat maak je zo in die biolabs ?? biohazard bommen ? of biologische wapenvoering om russen uit te roeien, een virus die specifiek russen uit hun ogen doet bloeden ?
Er is een verschil tussen biological weapon facilities en gewone biolabs. In het eerste tracht men inderdaad smerige wapens te maken vb een zenuwgas. In de gewone biolabs produceert men die wapens niet, maar doet men wel nog altijd onderzoek naar dodelijke pathogenen. Soms wordt ook onderzoek gedaan naar dodelijke pathogenen waar nog geen remedie voor is. Dat onderzoek wordt dan gevoerd in BSL4 labs. In Wuhan stond er zo eentje die onderzoek deed naar coronavirussen. Het is dus helemaal niet vereist dat er wapens geproduceerd worden, vooraleer men van een biolab kan spreken, al wordt dat soms gedacht door mensen die er niets van af weten.

Thucydides (c. 460 – c. 400 BC) ”

Laatst gewijzigd door R. Kipling : 25 augustus 2022 om 23:07.
R. Kipling is offline   Met citaat antwoorden