Los bericht bekijken
Oud 26 maart 2005, 19:07   #5
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
14 solidariteit met andere groepen

Elke vorm van discriminatie moet worden bestreden. Daarom ondersteunen holebi’s de strijd tegen elke vorm van discriminatie, onder meer op basis van het geslacht, een zogenaamd ras, de huidskleur, de afkomst, de nationale of etnische afstamming, de seksuele geaardheid, de burgerlijke staat, de geboorte, het fortuin, de leeftijd, het geloof of de levensbeschouwing, de huidige of toekomstige gezondheidstoestand, een handicap of een fysieke eigenschap.
Als men hier de bijdrages van sommige hol-ebi's leest, dan blijkt dat er een hele boel zijn die niet het minste respect voor anderen hebben... Nooit heb ik postings gezien die zo veel onverdraagzaamheid en haat uitdragen als die van sommige gerenommeerde homoposters...
Echt... walgelijk.
Ik heb geen problemen met holebi's (als ze net als anderen fatsoenlijk blijven) maar de postings van enkele holebi's op dit forum hebben me alleszins niet geholpen meer respect op te brengen als vroeger...
Een onvoorstelbaar hypocriet clubke, dat het respect voor de holebi's niet ten goede komt...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden