Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo
... Terwijl ik binnen sta want ja dat gerief moet dus ook binnen geraken.... Steek er een ransel een briefje onder mijn ruitenwissers.
Hij moet gewacht hebben tot ik uit het zicht was.
Toppunt hij schrijft dan nog een uur op dat ik er niet was. De eigenaar van dat pand vond het ook verbijsterend en wil getuigen.
Ach iedere dag worden wij in Gent mentaal gefolterd door dat fietsgedoe.
|
Heb ook de indruk dat de parkeerwachters gewoon ergens aan het wachten zijn om te kunnen schrijven.
Onlangs geparkeerd en de oudere persoon die bij mij was, eerst binnen geholpen zodat we tijdig op de afspraak bij de arts waren. Dit heeft maximaal 7-8min geduurd. Terug bij de auto: boete.
De straat is zo'n 250-300m lopende voor en na mijn parkeerplaats, met geparkeerde auto's voor en na mij. Ik heb niemand op het voetpad gezien, bij aankomst, noch bij terugkomst enkele minuten later. Het is zo goed als onmogelijk om alle auto's te controleren over een afstand van 500m in minder dan 8min + uitschrijven boetes.
U moet weten dat men met quota's werkt - idem voor de politie.
Heeft dus niet met verkeersveiligheid te maken. Puur kassa kassa.
Wat is in feite het openbaar nut van parkeerbedrijven op de openbare weg?
Hetzelfde verhaal in Deinze en Tielt.
Vermijd deze steden, en ga naar plaatsen waar men nog redelijk is tegen mensen met een auto.
Gent moet en zal alle auto's buiten krijgen. Dat hierbij de kleine zelfstandige ten onder gaat, is bijzaak.
En daarna leest men in de krant dat Gent 200.000E wil uitgeven om volk te lokken naar het centrum. Juist...
.