Los bericht bekijken
Oud 8 september 2022, 12:27   #5
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Nu frontnacht verboden werd zullen we ManiFiesta dan ook maar verbieden ? Er komen nogal wat extremisten op af. En dan zijn ze er nog enkele vergeten zoals ik in deze draad al aangaf zal bvb ook de voor antisemitisme uit zijn partij gezette Corbeyn er aanwezig zijn.

Je zal je SUV daar maar onverhoeds in de buurt parkeren of er als blank of joods middenstandgezin in je zondagse kostuums en met kinderwagen langs lopen. Misschien gaat zo'n dronken extremist wel door het lint. Dat zo'n festival zo maar mag doorgaan kwetst ook de ondernemers die onze samenleving recht houden. Of misschien dreigt extreem rechts wel met een tegenbetoging waardoor er kans is op geweld en er teveel politie moet opgetrommeld worden. Verbieden maar zoals Frontnacht dus ?

Uiteraard ben ik niet voor het verbieden van ManiFiesta, net zoals ik tegen het verbieden van frontnacht was. Maar Frontnacht werd wel verboden. De kans is echter klein dat ManiFiesta verboden zal worden. Nog niet zo lang geleden werden de communisten zelfs door de staatszender gesponsord. Die waanzin is ondertussen wel gestopt denk ik, al zal het nog wel onrechtstreeks met belastinggeld gefinancierd worden.
Niet nodig van te verbieden, subsidies geven, tenslotte zijn linkse extremisten de goede extremisten want anti-Vlaams.