Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem
Laat mij eerst zeggen dat ik blij ben dat dit register er is.
En over die hobby's, daar zijn we het volkomen over eens. Als uw of mijn zoon wil balletdansen in een rokjestutu...dan hoeft hij geen subsidie te krijgen om meer jongens in meisjeshobbies te krijgen.
Maar in de bedrijfswereld zijn sommige VLAIO subsidies heel nuttig. Bij bedrijven die een nieuwe technologie willen introduceren of zelf ontwikkelen op maat van hun bedrijf bvb.
Dit register zal mij toelaten om te zien welke subsidie de concurrenten van mijn klanten opscharrelen en waarom.
Het zal allicht allemaal transparanter zijn, want nu zijn er coboyverhalen...de NV Gustaaf en co die kreeg subsidie om de kleur van zijn WC papier te veranderen en bij ons wordt de ontwikkeling van onze super-geleidende spaghettislinger niet eens bekeken.
|
Kijk eens aan zeg: centrum-links en centrum-rechts kunnen mekaar ontmoeten.
|