Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve
Uw bewering dat als de Russen iets zeggen, ze totaal ongeloofwaardig zijn, en als de Amerikanen een show opzetten, dat prima gefaked wordt en iedereen dat gelooft, is toch totaal naar de vaantjes hiermee?
|
Wat is daarmee naar de vaantje? De Russen hebben Laika & Gagarin de ruimte ingestuurd, zeggen ze … de Amerikanen hebben dat op geen enkel moment ontkend, wat doet vermoeden dat het ook daadwerkelijk is gebeurd. OK?
Citaat:
Wat ik bedoel is: of de Russen nu echt Gagarin in de ruimte geschoten hebben of niet, WAAROM ZOUDEN WIJ DAT GELOVEN als de Amerikanen beweren dat het BS is?
|
Maar de Amerikanen hebben nooit beweerd dat het BS is, so no issue.
Citaat:
Jij BEWEERT dat de Russen totaal ongeloofwaardig zijn, en zelfs zodanig, dat ze ten aanzien van HUN EIGEN bevolking niet belachelijk willen overkomen, en de Amerikaanse versies verkopen.
|
Stop te stellen wat ik zou denken of beweren, ik zeg en schrijf dat in de jaren 50 & 60 de Main Stream Media de Russen al lang hadden afgeschilderd als onbetrouwbaar, waardoor ze makkelijk als leugenaars konden gepositioneerd worden indien ze zouden hebben verkondigd dat het fake was, maar kijk naar de 3:30 reportage en je gaat zo veel meer weten, zo veel rijker worden …
Citaat:
Waarom hebben de Amerikanen niet gewoon gezegd dat Gagarin nooit in de ruimte is geweest, en daarmee basta? We zouden dan toch ook de Russen niet geloofd hebben en de Amerikanen wel?
|
Maar hij is er geweest en de Amerikanen hebben het nooit ontkend, die waarom moet je maar eens aan NASA vragen
Citaat:
Waarom hebben de Amerikanen zoveel "vernederingen" van de Russen laten passeren, en niet gewoon gezegd dat het niet waar was?
|
Wie zegt dat het niet waar was, alleen jij vrees ik …
Citaat:
Want uiteindelijk is DAT uw argument waarom de Russen niet gezegd hebben dat de Amerikanen de maanreis gefaked hadden he, omdat we ze TOCH niet zouden geloven. Maar dan zouden we de Russen OOK niet geloofd hebben met Gagarin en zo, als de Amerikanen iets anders zouden zeggen, niewaar.
|
Niet waar … je blijft in je eigen cirkeltje draaien … bekijk de 3:30 ????
Citaat:
De Amerikanen moesten gewoon ENKEL maar alles faken, en ENKEL maar zeggen dat de Russen aan het zeveren waren met spoetnik, Gagarin, Laika en wat weet ik allemaal.
|
You’ve completely lost it I fear
Citaat:
Dus waarom waren de Russen wel geloofwaardig voor al die beweringen, maar NIET voor hun bewering dat de Amerikanen aan het lullen waren over een maanlanding, die niet mogelijk was en waarvan ze daar de aanwijzingen voor hadden?
|
dixit
Citaat:
De Russen sturen Spoetnik, en beweren dat omdat het waar is. We geloven ze en de Amerikanen beamen het.
|
De Russen sturen Spoetnik, communiceren daarover en de Amerikanen ontkennen op geen enkel moment
Citaat:
De Russen sturen Laika en beweren dat het waar is. We geloven ze, en de Amerikanen beamen het.
|
De Russen sturen Laika, communiceren daarover en de Amerikanen ontkennen op geen enkel moment
Citaat:
De Russen sturen Gagarin en beweren dat het waar is. We geloven ze, en de Amerikanen beamen het.
|
De Russen sturen Gagarin, communiceren daarover en de Amerikanen ontkennen op geen enkel moment
Citaat:
De Russen zien dat de Amerikanen de maanlanding faken. Ze durven dat niet luidop zeggen want we gaan ze nooit geloven.
|
Da’s dan weer compleet correct … met een kleine nuance dat die ‘we’ gewoon de main stream media worst is
Citaat:
Raar he.
|
Niet raar aan … 3:30 … watch it …