Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gino B
Dat is een vraag die de laatste tijd meer en meer in mn hoofd zit.
Eten onze Belang'ers pita, kebab, etc. in al hun tegenstand t.o.v. andere culturen en dan vooral t.o.v. de Islam?
|
Ik kan mij levendig voorstellen dat je jarenlang bent overspoeld door de tunnelvisionistische doctrines van de enge en politiek racistische partijen die zichzelf democratisch noemen en dat je dan gebetoneerd in hun dogmatiek met zulke zaken als het eten/niet eten om politiek/religieuze redenen van deze of gene spijzen wat moeite hebt.
Ik ben geen Vlaams Belanger maar stem er wel op wegens de democratische diepgang van hun programma waardoor ik niet meer of niet minder dan een warme sympathisant ben geworden.
Daarenboven vind ik Kebab heerlijk met coctail-pikante saus en niet te veel vlees.
De eigenaar van de Kebabzaak hier wat verder, Bekayi Senturk noemt hij, weet ondertussen ook al dat ik er geen pepers bij lust maar dat hij "heavy" mag zijn met de pikante saus en zeer "light" on the meat.
[size=1]
A propos: Ik vind die Senturk een toffe peer (denk dat hij ook VB stemt) behalve als hij over die strontploeg van Genk begint want van die kebabsmoelen moet ik niet hebben.[/size]