Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door R. Kipling
Zelf dat hoeft niet: we weten allemaal dat Rusland die oorlog gaat winnen. De NATO zal er alles aan doen om daar niet met troepen binnen te moeten trekken (anders hadden ze dat al lang gedaan), ze gaan nog wat stuiptrekkingen vertonen door wat militair materiaal te zenden (waarvan 60%-70% op de zwarte markt terechtkomt) en dan zal het voorbij zijn. Er is geen enkele reden voor die hoge piefen om hun vetbetaald jobke te riskeren door een oorlog te verliezen: NATO is voor hen een businessmodel. Ene waar je niet mag verliezen anders is het gedaan met dat businessmodel. Ergo niet vechten, althans niet direct. Contractjes sluiten om militair materiaal te maken/ te zenden/... dat wel.
Als de republikeinen de midterms winnen, zit er al een goede kans in dat het voorbij is, al is het maar om Biden te kloten. En als je de crisissen die deze winter in Europa zich zullen voordoen er ook nog eens in rekening moet bijnemen (en vooral de politiekers die het daardoor warm zullen krijgen op hun plaatsje) zal heel dat gedoe volgens mij met een stille zucht sterven: net zoals snotvalling 19.
|
Ik heb niet de gewoonte om dit te zeggen, maar deze ga ik echt inkaderen en je er binnen zes maanden eens terug op aanspreken...