Los bericht bekijken
Oud 22 september 2022, 17:47   #20
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Dat is nu net waar de topic starter zijn draadje aan opgehangen heeft : de absolute zekerheid die één van onze Wappies had & heeft dat er miljarden doden gaan vallen bij de gevaccineerde bevolking.

Je kunt daarmee de spot drijven, wat ik doe.
Je kunt wat rond de pot draaien en neuzelen over wat oversterfte voor deze of gene reden, wat verschillende anti vaxxers doen, waaronder de auteur van deze zeeeer apocalyptische voorspelling. Die komt nu op zijn sokken af met wat onverklaarde sportdoden + wat andere statistische ruis.

Maar wat je niet kunt ontkennen is dat deze hilarische uitspraak vanuit de Wappie hoek wel degelijk gedaan is, en dat deze voortleeft in o.a. dit draadje.
Misschien kan je eens meedenken.
Het Verenigd Koninkrijk.
9,4 deaths/1.000 inwoners (2018 est.)
12 births/1.000 inwoners (2018 est.)
65.105.246 United Kingdom (Juli 2018 est.)
constituent countries by percentage of total population:
England 84%
Scotland 8%
Wales 5%
Northern Ireland 3%

Tel daar nu 1000 extra doden per week bij.

Het totaalplaatje bekomt dan meer doden dan geboorten.

Vermenigvuldig dit mondiaal.

En je komt aan miljarden op termijn.

Definitie van Sterftecijfer: Dit gegeven geeft het gemiddelde jaarlijkse aantal sterfgevallen tijdens een jaar per 1000 inwoners halverwege het jaar; ook bekend als ruw sterftecijfer. Het sterftecijfer geeft slechts een ruwe indicatie van de mortaliteitssituatie in een land, maar geeft juist de huidige mortaliteitsimpact op de bevolkingsgroei weer. Deze indicator wordt aanzienlijk beïnvloed door de leeftijdsverdeling, en de meeste landen zullen uiteindelijk een stijging van het totale sterftecijfer laten zien, ondanks de aanhoudende daling van de sterfte op alle leeftijden, aangezien een afnemende vruchtbaarheid resulteert in een vergrijzende bevolking.

Laatst gewijzigd door Mambo : 22 september 2022 om 18:02.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden