Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door R. Kipling
Weer lekker aan het trollen zie ik... Wat Putin hier gewoon gedaan heeft is het aantal aanwezige Russische manschappen in dat conflict verdubbeld (en eigenlijk valt dat zelf nog mee want hij kon evengoed X4-5 gegaan zijn). Dat dat hard aankomt voor diegenen die dachten dat het volledige Russische leger blijkbaar in Oekraïene zat daar moet ik eens goed om gniffelen.
|
Wel, dat moet dan toch wel zo zijn, want het ganse PROFESSIONELE Russische leger zal daar wel zitten. Je begint pas aan een mobilisatie voor een speciale militaire interventie als uw professionelen opgebruikt zijn he.
Citaat:
Die worden nu met de werkelijkheid geconfronteerd en moeten dus naar nieuwe oneliners op zoek gaan. Voor Oekraïene is dat eigenlijk op termijn de doodsteek: het enige voordeel dat ze hadden was een numeriek overwicht in manschappen. Nu is het min of meer kif kif op dat gebied, met als verschil dat Rusland het meeste militair materiaal en munitie heeft.
|
Op termijn MOET Oekraine verliezen. We gaan die puinhoop niet zelf opnemen he. De bedoeling van Oekraine is om de Russen de kosten in te jagen, meer niet. En hoe meer de Russen kapot doen in Oekraine, hoe groter de kosten zullen zijn die ze in hun overwinningsvrachtwagen leggen he.
Citaat:
Ik acht hem toch in staat tactical nukes te gebruiken als het te lang duurt of indien het begint te nijpen als het westen Oekraïene van wapens blijft voorzien.
|
Hoe meer hij zijn "buit" aan diggelen schiet, hoe beter he. Ik hoop erop dat hij een goed stuk van Oekraine nucleair platwalst, eerlijk gezegd. Vooral het oosten, het volk dat hij aan het "bevrijden" is met atoombommen dat zou bijzonder grappig zijn
En ja, natuurlijk moeten wij Oekraine van wapens voorzien. Hoe meer hoe beter, maar niet zodanig veel dat Oekraine zou gaan winnen ook niet. Enkel maar om heel veel Russisch kanonnenvlees naar de eeuwige jachtvelden te helpen, hoe meer hoe liever (en ja, hoe meer Oekrains kanonnenvlees eraan, ook hoe beter, want dat zijn allemaal toekomstige Russische soldaten minder die ons zouden bedreigen nadien).