Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adam Smith
Quod erat demonstrandum. Als het op dit aankomt zijn er Vlamingen met net zulke lange tenen als deze Waal. Dus ik zou niet uit de hoogte doen.
Nederland is gastronomisch enorm gegroeid. Maar als men karnemelk bij zijn of haar lunch wilt, kan dat ook, meestal niet in dezelfde zaak. Ik zie deze diversiteit aan keuzes als iets goeds, dus @fox blijf maar lekker hautain jongen.
@De Schhoofzak, Nederland komt net zoals het beruchte VK culinair van ver. Ik ben blij dat u dat erkent. Tuurlijk is het aanbod divers, ook in België kan je pech hebben. Maar veel keuzes is ook een weelde, soms wil je Michelin-niveau, maar soms is ook gewoon de Frituur om de hoek lekker. De grootste winst is alles daar tussen en de gegroeide culinaire cultuur hier.
|
Het spijt me dat mijn grapje u niet meteen duidelijk was.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
|