Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Philemon
Officieel DW@russia
Berlijn: ontduiking van mobilisatie is een dwingende reden voor een positieve behandeling van de aanvraag voor politiek asiel in Duitsland, meldt DW-correspondent.
Instructie gegeven aan het Federaal Bureau voor Migratie en Vluchtelingen. Dit geldt ook voor deserteurs.
https://twitter.com/dw_russian/statu...fPVLbcevYyvOgg
|
EN hier ben ik het dan,alweer,NIET eens met de Moffen (en het wordt een lang lijstje ondertussen)
We hebben in de EU al een serieuze toevloed,ik denk speciaal aan Iraqi's,Syriers,Afghanen,en mogelijk ook vanuit verschillende Afrikaanse landen van jonge mannetjes die ik als LAFAARDS omschrijf...
In al hun naties was,is er een keur aan organisaties waarin ze kunnen proberen ,nu conflict in hun landen is,of er altijd al was,er iets aan te DOEN....Als jonge mannetjes het niet doen zal niemand anders het doen...
(in mijn famile ,tijdens twee vorige oorlogen,hebben de toenmalige jonge mannetjes niet weggelopen,en een paar hebben ook ZWARE consequenties mogen dragen)
IK vertaal ook vrij een zinsnede uit het Oekrainse marslied van de strijdkrachten aldaar : "Met huilen heeft nog niemand zijn vrijheid herwonnen".
Oekraine,en het gedrag van de Oekrainse mannen (zelfs oude knarren van 60 jaar) kunnen als leidraad dienen,GEDAAN met al dat "opvangen" en "asiel" voor mannen.Ik denk dat het de eerste Europese natie is die dat uitdrukkelijk NIET vraagt van de buren,we houden enkel vrouwen,ouderen en kinderen wat bij....
Men moet STERKTE koesteren,geen angst en zwakte! Eigenlijk is de steun aan Oekraine dat Sterkte koesteren....zo hoort het
Ik respecteer het standpunt van de Estse Minister van BuiZa (Estland houdt de grens dicht): Die Russische mannen waren perfect tevreden,al zes maanden lang,met de gang van zaken in Oekraine,en nu ze zelf gevaar lopen proberen ze hier te geraken...nou....neen.
De Balten zitten in hun naties opgescheept met een aanzienlijke schare Russische migranten die zich NIET integreren....herrenvolk neigingen hebben overigens.....ze KENNEN die vogels wel.
Persoonlijk heb ik dan meer respect(niet dat ik het er verder mee eens ben) voor die Russen die vrijwillig toetreden in deze "interne mobilisatie" dan die lafaards die nu pas "ontdekken" dat ze niet willen.....in plaats van te beginnen strijden tegen het regime.
"Piece is a Lie,there is only Passion"