Los bericht bekijken
Oud 28 september 2022, 09:09   #30791
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
My god, iemand dit al gezien?

https://twitter.com/R82938886/status...65224108220423

Ik kijk de laatste maanden regelmatig naar fragmenten van Solovyov (ge weet wel, ge moet pluralistische informeren). Hij is de laatste maanden echt van leer getrokken tegen het Westen, Oekraïne, Scholz... Enfin, ge kunt het zo zot niet bedenken of hij heeft het gezegd.

Hij heeft nu zijn oproepingsbrief gekregen. 100% symptomatisch voor wat er scheelt met de Russische samenleving: een entitled elite die denken dat ze met alles wegkomen (oproeping negeren), tegelijk roepen dat gemobiliseerden maar moeten gaan sterven in Donbass en als em een beetje te kritisch is voor het regime, dan verliest-ie instant zijn privileges en mag em zelf gaan vechten, tot zijn eigen ongeloof.

Echt, pure gold. Bekijk dit.
De titel noemt "Solovyev goes crazy". U zegt het goed "fragmenten". Met fragmenten kan men heel goede propaganda voeren, zinnen zo uit hun context te rukken dat ze een heel andere betekenis krijgen.

Dat kanaal maakt dus uiteraard deel uit van de westerse propaganda machine.

Zou u mij nog serieus nemen als ik een twitter kanaal genoemd "Zekensky is a nutcase" "pluralistische informatie" zou noemen?

Echte pluralistische informatie is niet zo gemakkelijk te vinden, wel bvb. hier in Vlaanderen "de wereldmorgen", de "grayzone", etc.

Laatst gewijzigd door tomm : 28 september 2022 om 09:09.
tomm is offline   Met citaat antwoorden