Los bericht bekijken
Oud 28 september 2022, 10:22   #172
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Zulke redeneringen trekken op niet en vele. Het is nochtans vrij eenvoudig en dus gemakkelijk te begrijpen. Ik illustreer dit met een niet geforceerd voorbeeld.

Het is toch evident dat gezinnen als dat van Fernand Huts geen behoefte hebben aan kindergeld. Dat is echt geld weggooien door de staat. In feite is het zelfs schandalig. Dat u dit nog steeds niet wil begrijpen, begrijp ik dan weer niet.
Klopt.
En Huts heeft ook niet veel goesting om centen te storten in de kassen voor kinderbijslag.
We moeten hem dus "lijmen". Laat hem 100 euro betalen, en er vrede mee nemen dat hij toch 1 euro terugkrijgt.
Of verstaat gij nu echt niet wat ik bedoelde?

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden