Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mephisto
En dan bent ú vergeten dat ik spreek over de toekomstige Eurozone, de huidige Europese Unie, die gelijk gaat zijn aan de economische macht van de USA. Die landen zijn nu al toegelaten. Zodra we Turkije erbij pakken, zijn we economisch onverslaanbaar (Een weefgetouw, mèt personeel, in Turkije blijft goedkoop!)
De problemen die we dienen te overkomen: de macht van de USA over Kosovo & Co. Een soort van herhaling van de 'bevrijding' door de USA van de USSR (overheersing door de USA).
DIT IS WAT IK ZOEK
Onafhankelijkheid van EUROPA
(ps. Vlaams Behang: hiermee speel ik u allen in de kaart; réken maar dat dat een begaanbare weg is op Europees nivo). Maar goed.
De Europese Onafhankelijkheid beijveren is een noodzaak binnen de VN. De Vlaamse Onafhankelijkheid is minor; is via het Vlaams Parlement al bewerkstelligd. Europese Onafhankelijkheid, tussen de grootmachten Rusland en USA in, is belangrijk. Zéér belangrijk.
Gokje; dat komt pas, wanneer we China hebben zien 'grootworden'?
|
En een Poolse poetsvrouw gaat goedkoop blijven.... Enz. enz...
Ik hoop enkel dat dit niet onze toekomst en die van onze kinderen zal worden...
Natuurlijk rekenen de pamperdragers er op dat de pampers gratis blijven, wat natuurlijk enkel kan als de kwaliteit van de pamper drastisch naar beneden gaat.
Ongelooflijk... onvoorstelbaar... die slinkies...